رزمایش گردان های بیت المقدس در شهرستان دیلم آغاز شد

صبح امروز هم زمان با دهه مبارک فجر رزمایش گردان های بیت المقدس به مدت دو روز در شهر دیلم آغاز شد.
کد خبر: ۹۲۱۴۹۰۹
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، فرمانده ناحیه سپاه صاحب الزمان دیلم در گفت و گو با خبرنگار بسیج در دیلم با تشریح چگونگی برگزاری این رزمایش اظهار کرد: رزمایش گردان‌های بیت المقدس شهرستان دیلم به مدت دو روز در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۷ و ۱۸ بهمن ماه در دو مرحله دفاع از کوی و برزن و دفاع از ساحل در حال برگزار است.

سرهنگ اسلام مرادی افزود: هدف از اجرای این رزمایش  آشنایی نیرو‌های بسیجی و عامه مردم در مقابل هرگونه فعالیت‌های دشمن از سوی کشورر‌های همسایه است تا بتوانند در روز مبادا از طریق ساحل حمله دشمن را خنثی کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دیلم گفت: در رزمایش دفاع از کوی و برزن نیز گردان‌های بیت المقدس حوزه‌های مقاومت بسیج دیلم و شهر امام حسن، با توجه به تجربه سال‌های گذشته این رزمایش را فردا ۱۸ بهمن ما با استقرار در نقاط مهم و استراتژیک شهر برگزار می‌کنند.

برگزاری رزمایش گردانهای بیت المقدس در شهرستان دیلم


سرهنگ مرادی با اشاره به اهمیت آموزش و تقویت توان نظامی و دفاعی نیرو‌های بسیجی گفت: به طور متوسط هر ساله چهار بار دوره آموزشی ویژه نیرو‌های عضو گردان در قالب تست آمادگی جسمانی و تیر اندازی و مدیریت بحران و آموزش و سازماندهی به شکل کلاس‌های ساعتی و شبانه روز‌ی برگزار می‌شود.

وی افزود: این رزمایش‌ها صرفا هر سال جهت آمادگی نیرو‌های مردمی، بسیجی، مسوولان و به نوعی همه آحاد جامعه است تا در مواقع لزوم بتوانند دست در دست هم از ارزش‌های نظام و کشور دفاع کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات