مسئول سازمان بسیج مداحان و کانون مداحان خادمیاری رضوی استان سیستان و بلوچستان:
مسئول سازمان بسیج مداحان و کانون مداحان خادمیاری رضوی استان سیستان و بلوچستان گفت:بانوان خاصه مداحان خواهر که از افراد موثر جامعه هستند ترویج فرهنگ شهادت و ایثار و حفظ کرامت انسانی را سرلوحه ی فعالیت های انقلابی خود قرار دهند.
کد خبر: ۹۲۱۵۲۸۸
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۷

ترویج فرهنگ شهادت و ایثار،حفظ ارزشهای دینی و کرامت انسانی سرلوحه ی فعالیت های انقلابی بانوان
سروان پاسدار محمد جواد جامعی، مسئول سازمان بسیج مداحان و کانون مداحان خادمیاری رضوی استان سیستان و بلوچستان در ششمین روز دهه از مبارک فجر که با عنوان معنویت ایثار و شهادت نامگذاری شده در نشست سیاسی بصیرتی خواهران بسیجی مداح زاهدان گفت: بانوان خاصه مداحان خواهر که از افراد موثر جامعه هستند ترویج فرهنگ شهادت و ایثار و حفظ کرامت انسانی را سرلوحه ی فعالیت های انقلابی خود قرار دهند.

وی به نفش زنان در انقلاب اشاره و بیان کرد: بانوان با حفظ ارزش های دینی و انسانی خود از جمله عفاف و حجاب در عرصه های مختلف جهادی و همچنین اشاعه ی منویات امام خمینی(ره) نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا نمودند.

جامعی ضمن تقدیر و تشکر از خواهران بسیجی مداح و خادمیار رضوی به جهت حضور همه جانبه در عرصه های ملی و مذهبی از آنان خواست در مجالس و محافل مذهبی، بانوان را به حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کنند.

در ادامه این نشست حجت الاسلام والمسلمین مرتضی کده ای، سخنران و هادی سیاسی دعوت شده گفت: طبق روایاتی که در دست است از فتنه های آخر زمان نباید ترسید چرا که بواسطه آن منافقین چهره واقعی خود را نشان میدهند.بدون شک ،مقاومت و جریان مقاومت، دارای هزینه خواهد بود اما این هزینه غیر قابل مقایسه با هزینه سازش است وبا گریز زدن به وقایع تاریخی عاشورا اذعان داشتند،کسانی که حاضر به همراهی اباعبدالله نشدند چه فجایع دردناکی را درواقعه حره متحمل شدند،و چه بسا که اگر مقاومت میکردند به نتایج بهتری دست می یافتند.

وی افزود: قرار گرفتن آدم های ناکار آمد در جایگاه کار آمد ،مورد دیگری بودکه آقای کده ای به آن پرداختند وگفتند:دلیل آشکار شدن خطاهای بنی صدر ،مجلس انقلابی بود که نمایندگان آن رای برعدم کفایت سیاسی او را به امام ارائه دادندو ایشان آن را امضاء نمودند.و این نشان دهنده نقش خطیر وپرارزش انتخاب در هردوره از انتخابات است.
ارسال نظرات