فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بیرق انقلاب اسلامی با گذشت ۴۱ سال فروزنده‌تر در اهتزاز است.
کد خبر: ۹۲۱۶۱۵۸
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، پیروزی انقلاب اسلامی را یک معجزه در تاریخ معاصر عالم عنوان کرد و گفت: این انقلاب به عنوان یکی از شگفت‌انگیزترین انقلاب‌های جهان تمام ایدوئولوژی‌ها و معادلات جهان را به هم ریخت و ارزش‌های اسلامی را تجلی بخشید.

وی گفت: امروز ما در چهل و یکمین سال پیروزی انقلابی قرار داریم، که روز به روز با رهبری‌ داهیانه مقام معظم رهبری بر مجد و عظمت آن افزون‌تر می‌شود.

این مسوول با اشاره به توطئه‌های چندین ساله دشمنان علیه ساختارهای انقلاب اسلامی ایران، تهدیدات و تقابل‌هایی که با نظام جمهوری اسلامی داشتند، افزود: اما با عنایت پرودرگار متعال و تفکر بسیجی سرافرازانه بر آرمان‌های خود می‌بالیم و بیرق انقلاب را همچنان فروزنده و پیش‌رونده‌تر در حال اهتزاز مشاهده می‌کنیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اخلاص، ولایت‌پذیری، مردم‌داری و مردم‌یاری را از جمله شاخصه‌های شخصیتی این شهید بزرگوار عنوان کرد و گفت: با مجاهدت‌های وی که تربیت یافته مکتب امام (ره) بود درنهایت همچون سید شهیدان استان شهید باکری با دعا خدایا مرا پاکیزه بپذیر به همرزمان شهیدش پیوست.

انتهای پیام

ارسال نظرات