اعزام 400 دانش‌آموز شهرستان بوشهر به اردوی راهیان نور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر از اعزام 400 دانش‌آموز شهرستان بوشهر به اردوی راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۶۲۶۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ غلامرضا شهابی صبح امروز در جلسه ستاد راهیان نور دانش‌آموزی در سپاه شهرستان بوشهر، اظهار داشت: آشنایی نسل‌های سوم و چهارم انقلاب اسلامی با فرهنگ و تفکر بسیجی و مفاهیم ارزشمند ایثارو شهادت را از جمله اهداف اجرای این طرح است.

وی با بیان اینکه راهیان نور سنگر فرهنگی برای دانش آموزان است، به خبرنگار ما، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت  یک ذخیره بزرگ و تمام نشدنی برای کشورمان و پاسداری از آن  وظیفه همه نهادهای فرهنگی است.

شهابی با تاکید بر نقش مهم راویان در انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا برای دانش‌آموزان در این سفر، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس باید به گونه‌ای برای دانش‌آموزان روایت شود که تداعی‌کننده رشادت، جانبازی و ایثار شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس باشد.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر با اشاره به اینکه وظیفه حفظ و انتشار این فرهنگ به نسل نوجوان برعهده نهاد های تربیتی و فرهنگی است، خاطرنشان کرد: بهترین شیوه آن اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق جنگی است که دانش آموزان روزهای جهاد و مردانگی آشنا شوند.

وی با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های فرهنگی و بصیرت ‌افزایی از جمله بخش‌های دیگر اردوی راهیان نور است، ادامه داد: توزیع بسته‌های فرهنگی نیز در این برنامه انجام می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر از اعزام 400 دانش‌آموز شهرستان بوشهر  در ورزهای 23،24 و 25 بهمن‌ماه به اردوی راهیان نور خبر داد و افزود: این اعزام در قالب 8 اتوبوس که حامل 400 دانش‌آموز شهرستان بوشهر است به سمت جنوب کشور رهسپار می‌شود  تا  این دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی شلمچه، طلائیه، اروندکنار، هویزه و دهلاویه بازدید کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات