خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد درباره انتخابات افزود: باید به کسی رأی داد که انقلابی باشد و اقدام و عملش یکی باشد.
کد خبر: ۹۲۱۶۲۶۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد؛ سلسه جلسات شمیم معرفت مسجد جامع شهر جوزدان نجف آباد به مناسبت دهه فجر با سخرانی فرمانده ناحیه بسیج نجف آباد و برگزاری میزخدمت مدیریت جهادی با حضور مسؤلین شهر جوزدان و شهرستان نجف آباد برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد در این مراسم گفت: انتخابات یکی از مهم ترین رویداد های کشور است و ما باید هوشیار باشیم و بر نامه های که دشمن ما آمریکا برای این انتخابات قرار است اجرا کند را شناسایی کنیم و با آن ها مقابله کنیم.

صفرپور ادامه داد: دشمن فکر می کرد با شهادت حاج قاسم انقلاب ما تمام شده است و کار نظام تمام است ولی این خیال باطل دشمن است؛ شهادت حاج قاسم باعث شد تا انقلاب ما زنده تر شود و باعث شد تا اتحاد مردم جمهوری اسلامی ایران بیشتر بشود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد درباره انتخابات افزود: باید به کسی رأی داد که انقلابی باشد و اقدام و عملش یکی باشد.

وی گفت: مردم باید در انتخاب خود هوشیار باشند، کسی را انتخاب کنند که دارای مدیریت جهادی و تفكر جهادی باشد و به وعده هایی که می دهد عمل کند؛ هم مردم و هم مسؤلین باید هوشیار باشند و نقشه های دشمن را بشناسند و با آنها مقابله کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد تأکید کرد: قطعا دشمن برای این انتخابات برنامه های دارد که باید مراقب این بر نامه باشیم. با رای می توانیم با نقشه های دشمن که برای این انتخابات و انتخابات دیگر مقابله کنیم.

سرهنگ صفر پور گفت: امروز هم مردم ما به آگاهی رسيده اند و می دانند چه کسی را انتخاب کنند که دارای روحیه ای انقلابی باشد و مديریت جهادی را سر لوحه کار خود قرار دهد.

صفر پور در پایان گفت: همه نیروهای نظامی آماده این هستند که برای انتخابات امنیت را فراهم کنند که انتخابات سالم را داشته باشیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها