در سالروز وفات حضرت ام البنین (سلام الله علیها) انجام شد؛

دیدار با خانواده معظم شهدا در بروجن

همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (سلام الله علیها) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، با حضور جمعی از مسئولان سپاه بروجن از خانواده های معظم شهدا در شهر بروجن سرکشی به عمل آمد.
کد خبر: ۹۲۱۶۲۷۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (سلام الله علیها) و روز تکریم مادران و همسران شهدا و به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، با حضور مسؤل نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بروجن از خانواده های معظم شهیدان "محمدعلی رنجبر" و "تاری وردی یلمه" سرکشی به عمل آمد.

در این دیدار حجت الاسلام  موسوی با گرامیداشت  ایام الله دهه مبارک فجر ، سالروز وفات حضرت ام البنین (سلام الله علیها) را تسلیت گفت.

 وی دیدار ازخانواده معظم شهدا رایک وظیفه عمومی دانست و گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند، چرا که امنیت و آرامش امروز ثمره  شهامت و از خود گذشتگی شهدا است.

کارشناس مسایل مذهبی در ادامه افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و به خصوص در بین نسل جوان ایران اسلامی را در برابر هجمه دشمنان بیمه می کند.

این مقام مسئول با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، بر زنده نگه داشتن یاد شهدا و تکریم خانواده معظم شهدا تأکید کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار