سازمان بسیج ورزشکاران استان زنجان طی بیانیه ای به مناسبت 22بهمن از آحاد مردم استان برای حضور در مراسم این روز دعوت کرد.
کد خبر: ۹۲۱۶۳۵۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سازمان بسیج ورزشکاران استان زنجان طی بیانیه ای به مناسبت 22بهمن از آحاد مردم استان برای حضور در مراسم این روز دعوت کرد.

 

متن بیانیه به شرح زیر است:

 

بسم الله القاسم الجبارین

 

امام خمینی (ره):

پیروزی انقلاب مرهون فداکاری های دلاورانه ملت،به خصوص شهیدان است.دهه فجر و یوم الله 22بهمن،روز تبلور شکوه  و ایثار مردم همیشه سرافراز وآزاد جمهوری اسلامی ایران است که همه هستی خویش را نثار اسلام کرده و از خون جوانان خویش مزرعه دین را آبیاری نموده است.

 

22بهمن روز وحدت وبه ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب ویکپارچگی ملتی آزاد وسرافراز است که با پیروی از آرمان های حضرت امام خمینی(ره)در مقابل با دسیسه وتوطئه های دشمنان نظام،چون کوه استوار ودژ مستحکم وتسلیم ناپذیر ایستادند.

 

ملت شریف ایران سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی جشن می گیرد که پس از سالهامجاهدت خالصانه همه رامتوجه عظمت اسلام عزیز ساخته وثابت کرده است که این دین نورانی می تواند جهان را با صلح وصفا مدیریت کند وبشر فرورفته در منجلاب را از سختی ها برهاند.اینک،ماییم وامانتی بی مانند،که از خون جوانان وطن جان مایه دارد واین ماییم وامانتی گرانبها که ریشه در قلب فرد فرد ایرانیان غیرتمند دارد.

 

22بهمن،تنها یک تاریخ خاطره انگیز نیست،22بهمن سرآغاز حرکتی است که نور امید ملت های رنج کشیده جهان شده است وخواب از چشم ستم پیشگان ربوده است.

 

سازمان بسیج ورزشکاران زنجان به نمایندگی از تمام ورزشکاران زنجانی ضمن گرامیداشت چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران واربعین شهادت مرد میدان جهاد ومبارزه،مجاهد خستگی ناپذیر جبهه های جنگ با کفار و تروریست ها،سردار سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلاور وقهرمان نیروی قدس وشهدای مقاومت اعلام می دارد ما سربازان ولایت آماده ایم تا در هرکجای این کره خاکی که مقام عظمای ولایت حفظه الله تعالی تدبیر بفرمایند،انتقام الهی را به سخت ترین وجه درباره شیطان وایادیش به اجرا در آوریم و در این راه با آغوش باز به استقبال شهادت خواهیم رفت واین ایستادگی را با حضور در دریای بیکران راهپیمایی مردم در 22بهمن نشان جهانیان خواهیم داد.

ان شاالله

ارسال نظرات