در مراسم تودیع رئیس بسیج قوه قضاییه:

روحیه بسیجی نقش مهمی در انجام وظایف قوه قضایه دارد

جانشین فرمانده سازمان بسیج گفت: قوه قضاییه نقش بسیار مهمی در مبارزه با فساد و گسترش عدالت دارد، که روحیه بسیجی می تواند نقش بسیار مهمی را در این مسیر پر فراز نشیب ایفاء کند.
کد خبر: ۹۲۱۶۷۸۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۳

روحیه بسیجی نقش مهمی در انجام وظایف قوه قضایه داردبه گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان کشور، سردار سپهر جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم تودیع و معارفه رئیس بسیج قوه قضایه با تاکید بر اینکه اهداف مورد تاکید رهبری در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی باید در صدر اولویت‌های این سازمان باشد، گفت: رهبر معظم انقلاب ماموریت های مهمی را برای بسیج و قوه قضائیه در گام دوم انقلاب تعریف نموده است که از اهمیت بالایی برخوردار است.

او ادامه داد: قوه قضاییه نقش بسیار مهمی در مبارزه با فساد و گسترش عدالت دارد، که روحیه بسیجی می تواند نقش بسیار مهمی را در این مسیر پر فراز نشیب ایفاء کند.

جانشین فرمانده سازمان بسیج اظهار کرد: بسیج در اقشار مختلف جامعه در موضوعات مختلف و در راستای اهداف انقلاب و ارکان آن ورود پیدا می کند که یکی از مهمترین آنها حضور پر رنگ و امیدبخش در مبارزه با فساد و عدالت خواهی است و حضور حقوق دانان بسیجی در این عرصه با بازوی بسیج قوه قضائیه نقش بسیار مهمی دارند.

 سردار سپهر افزود: امیدواریم با حضور آیت الله رئیسی در قوه قضائیه این مطالبه عمومی بیش از پیش تحقق پیدا کند. بسیج به دنبال کمک به دستگاه قضائی برای رفع مشکلات مردم است و در این مسیر همکاری نزدیک و همه جانبه ای با قوه قضائیه خواهد داشت به طور کلی بسیج در خدمت قوه قضائیه برای خدمت به مردم است.

او با اشاره به دلایل فتنه سال جاری  تصریح کرد: دلایل اغتشاشات سال جاری را دستگاه های مسئول مورد بررسی قرار دادند و عللی همچون بروکراسی ناکارآمد و فلج کننده اداری ،ضعف مدیریتی و ضعف خود مدیران را از مهمترین دلایل دانسته اند.

جانشین فرمانده سازمان بسیج تاکید کرد: برخی ها فکر می کنند آمریکا متفاوت از آمرکای ۴۰ سال پیش است درصورتی که اوایل انقلاب یکی از سیاسیون کذایی ، بدون اجازه امام رفت با آمریکایی ها در الجزایر مذاکره کرد و خواسته های سلطه گرانه آمریکایی ها را آمد خدمت امام مطرح کرد و امروز نیز باید گفت خواسته های ایالات متحده با آن روز هیچ تفاوتی نکرده است .

سردار سپهر تصریح کرد: در بودجه ۲۰۲۰ ایالات متحده مجلس این کشور یکی از وظایف مهم دولت را تضعیف سپاه قدس به عنوان توانمندی خارجی نظام جمهوری اسلامی و سازمان بسیج به عنوان توانمندی داخلی نظام جمهوری اسلامی مطرح کرده است. 

او ادامه داد: دشمن به دنبال تضعیف بسیج است اما بدانند که ما با روحیه انقلابی و بسیجی پای انقلاب می ایستیم و آمریکای جنایتکار را مثل گذشته مایوس و نا امید می کنیم.

جانشین فرماده سازمان بسیج در پایان تاکید کرد: ما امیدواریم جناب آقای عمرانی همواره مثل دیگر مسئولان این مرکز با کمک سازمان بسیج حقوق دانان بیش از پیش و بسیار بهتر بتوانند با صلابت اهداف انقلابی و عدالت گستر قوه قاضئیه جمهوری اسلامی ایران را پیش ببرند و ما نیز در این مسیر مثل گذشته یاری رسان قوه قضائیه خصوصا در مبارزه با فساد و عدالت گستری خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات