جوانان عزیز نیز باید در گام دوم با الگو گرفتن از شهدا، علی الخصوص سپهبد شهید قاسم سلیمانی خود را وقف مردم و آرمان‌های انقلاب اسلامی کنند و از هیچ تلاشی دریغ نکنند تا بتوانند کشور را به بالاترین قله‌های معنویت و پیشرفت برسانند.
کد خبر: ۹۲۱۷۰۰۴
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، شورای راهبردی بسیج دانشگاه سیستان و بلوچستان در بیانیه‌ای ۲۲ بهمن ماه و چهلمین روز شهادت شهید سلیمانی را تبریک گفت، در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نصر من الله و فتح قریب

امسال با گذر از فراز و نشیب‌های فراوان به چهل و یکمین بهار انقلاب رسیده ایم. با عنایت خداوند بزرگ از فتنه‌های بی شمار دشمنان این کشور با سربلندی عبور کرده ایم. آینده روشن است و در این مسیر صبر و پایداری برای محقق شدن اهداف انقلابمان لازم و ضروری است.

امسال ۲۲ بهمن، این یوم الله عظیم، حال و هوایی دیگر دارد. گره خوردن این یوم الله با یاد و خاطره و گرامیداشت سردار دلها، سپهبد شهیدقاسم سلیمانی نشان از آن دارد که انقلاب اسلامی ما زنده‌تر از همیشه است؛ و شهدای عزیز ما، با خون پاک خود راه رسیدن به قله‌های سعادت را برای ما روشن و هموار کرده اند.

امنیت، استقلال، آزادی و هرچه امروز داریم از برکت خون این شهیدان والامقام است.

امسال به فضل الهی ملت ما پرشورتر و با روحیه‌ای قوی و مستحکم حماسه‌ای به پا خواهندنمود که ظالمان عالم بدانند. این ملت، ملتی بیدار وبصیر و دشمن شناس هستند؛ و آینده‌ی خود را به وسیله‌ی جوانان خود و با همت آنان خواهندساخت و هیچ امید و وابستگی به مستکبران عالم نداشته، ندارند ونخواهند داشت.

مسئولان کشور نیز باید با فرصت دادن به جوانان زمینه‌ی رشد و شکوفایی کشور را روز به روز افزایش دهند وبه جوانان، به این سرمایه عظیم نیروی انسانی اعتماد کنند؛ و همچنین جوانان عزیز نیز باید در گام دوم با الگو گرفتن از شهدا، علی الخصوص سپهبد شهید قاسم سلیمانی خود را وقف مردم و آرمان‌های انقلاب اسلامی کنند و از هیچ تلاشی دریغ نکنند تا بتوانند کشور را به بالاترین قله‌های معنویت و پیشرفت برسانند.

حضور در ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو از اهمیت والایی برخوردار است. زیرا این اولین انتخابات در گام دوم است؛ و ما به مجلسی قوی نیازمندیم تا بتوانیم به آرمان‌های خود دست پیدا کنیم. تا بتوانیم در مقابل زیاده خواهانی که ملت ما را سال‌ها تحریم کرده اند تا دست از استقلال، آزادی و عزت خود برداریم و امروز طرح‌های باطل و شکست خورده‌ای همچون معامله‌ی قرن را مطرح میکنند، مقاومت کنیم. وراه ترقی را به سرعت بپیماییم.

درپایان ما دانشگاهیان ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری مدظله العالی، ازتمامی ملت عزیز و شریف ایران برای حضور گسترده در این یوم الله عظیم دعوت به عمل می‌آوریم. حضوری که مشت محکمی بردهان مستکبران خواهد زد وبیداری و آگاهی ملت ما را به آن‌ها نشان خواهد داد.


شورای راهبردی بسیج دانشگاه سیستان و بلوچستان
ارسال نظرات