خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند گفت: امروز افتخار ما به عنوان خدمتگزار مردم این است که در بدترین شرایط اقتصادی کشور خدمات و پروژه‌های شهرستان تعطیل نشد.
کد خبر: ۹۲۱۷۲۴۴
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰

نهاوند در بدترین شرایط اقتصادی کشور بهترین دوران خود را سپری می‌کندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراد ناصری در جمع مردم نهاوند در سالروز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ارائه گزارشی از خدمات انجام گرفته در شهرستان اظهار داشت: در طول این 41 سال خدمات قابل توجه و بسیاری به مردم ارائه شده است به طوری که ادعا داریم پروژه‌های خدماتی و عمرانی شهرستان در بخش زیرساخت‌ها بهترین دوران را با تلاش جمعی به سر می‌برد و این شعار نیست بلکه برای این ادعا سند داریم.

وی تاکید کرد: امروز افتخار ما به عنوان خدمتگزار مردم این است که در بدترین شرایط اقتصادی کشور خدمات و پروژه‌های شهرستان تعطیل نشد و در حوزه گردشگری شهرستان به خصوص در ایجاد اشتغال در این بخش به اندازه 20 سال در این چند سال اخیر کار انجام شده است.

فرماندار نهاوند عنوان کرد: اقداماتی که در بخش گردشگری انجام شده است میانگین هر سه ماه یک پروژه در شهرستان کلنگ‌زنی یا افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه همه این پروژه‌های کلنگ زنی، اجرا و افتتاح هم شده است، گفت: در حوزه راه‌ها ورودی و خروجی‌های شهرستان از هر چهار طرف به کارگاه سازندگی و عمرانی تبدیل شده است که اینها نتیجه تذکرات به موقع است که باید مطرح و گزارش داده شود.

ناصری تصریح کرد: در بهسازی و عمران روستاها به اندازه 20 سال کار شده است، از 715میلیارد اعتبار سهم استان همدان، 264 میلیارد تومان وارد شهرستان شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه در حوزه شهری هم بام نهاوند، خیابان سعدی و چهار باغ کارهای خوبی انجام شده ، افزود: از شهردار می خواهیم که در بحث ساماندهی سعدی نگرانی مردم و کاسبان را درک کند و زمان این را ساماندهی را سرعت دهد.

فرماندار نهاوند در ادامه گزارش خدمات انجام شده برای مردم گفت: در دهه مبارک امسال با اعتباری بیش از 88 میلیارد، 88 پروژه کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری رسیده است، سد گرین یکی از مطالبات به حق مردم شهرستان بوده است که این حق با تاخیر به حقدارش که شما مردم بودید با سرعت قابل قبولی درحال اجرا است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات