بیانیه سازمان بسیج هنرمندان ایلام درگرامیداشت دهه فجر

سازمان بسیج هنرمندان ایلام با صدور بیانیه ای ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب ، مردم شریف ایران اسلامی را به حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.
کد خبر: ۹۲۱۷۵۲۳
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان کشور، سازمان بسیج هنرمندان ایلام با صدور بیانیه ای ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند  انقلاب ، مردم شریف ایران اسلامی  را به حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

 

متن بیانیه بدین شرح است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا فَلا خَوفٌ عَلَیهِم وَلا هُم یَحزَنونَ(احقاف/۱۳)

 

" آنان که گفتند:آفریننده ما خداست و بر این سخن پایدار و ثابت ماندند ، بر آنها هیچ ترس ، بیم و حزن و اندوهی (در دنیا و عقبی) نخواهد بود."

 

دهه ی فجر یادآور عظمت ، اقتدار و جانفشاني‌هاي ملت بزرگ ايران است. یادآور دلاورمردی ها و جان فشانی جان برکفانی است که ندای حق طلبی و عدالت جویی را با تمسك به مكتب ائمه اطهار(ع) وعشق به انقلاب و نظام اسلامي فریاد زدند ، تا ضمن برچیده شدن بساط حکومت جنایتکار، منحوس و طاغوت پهلوی  ، یک نظام ارزشی ، دینی و انقلابی روی کار آید.

 

آری ؛ مردمان این آب و خاک در آستانه دهه ی پنجم انقلاب اسلامی ، همواره در برابر سناریوها و تهدیدهایی که جوامع غربی ، از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی تا کنون بر علیه این ملت مقاوم و انقلابی ، طراحی نموده اند ، با اقتدار و عزت ایستادگی نموده اند و نشان داده اند که خط و نشان های آمریكا و تحریم های اقتصادی ، علیه این کشور انقلابی ، نه تنها نتوانسته ذره ای از عزت و شرافت جمهوری اسلامی بکاهد ، بلکه نام پر افتخار ایران اسلامی بالنده و پویاتر از قبل ، در سراسر جهان طنین انداز شود .

 

بی شک  این نهضت بزرگ ،  نشأت گرفته از قیام و نهضت عاشورای حسینی است ، چراکه با قدرت و انسجام مثال زدنی ، در فراز و فرود های مختلف ، با پیشتازی و پرچمداری ، ضمن سرنگونی رژیم موروثی ستمشاهی به نظام جمهوری اسلامی ، با گذشت چهار دهه ، همچنان بعنوان الگویی موفق ، زمینه‌ساز بیداری و آزادی‌خواهی ملت ‌های مظلوم و تحت سلطه استکبار جهانی است.

 

دهه فجر سال 98 متقارن با اربعین شهادت سرافراز اسلام "سردار حاج قاسم سلیمانی" است . سرداری که خود را سرباز انقلاب و ولایت می دانست و هر زمان که در نقطه ای از جهان اسلام احساس خطر می‌کرد ، گمنام  و بی نام و نشان رهسپار جبهه‌ ها بود . سرداری که نامش خاری بر چشم دشمنان و امیدبخش جبهه مقاومت و جهان اسلام بود . سرداری که نه تنها در زمان حیاتش ، بلکه بعد از شهادتش نیز موجب ایجاد وحدت در بین مسلمانان جهان شد و انتقام خونش ضربه مهلک سپاهیان اسلام به تأسیسات پایگاه نظامی رژیم منحوس آمریکا بود.

 

سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام به نمایندگی از هنرمندان بسیجی استان ایلام ، ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تاکید بر تبیین مولفه های بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ، اعلام می دارد که همنوا و همگام با سایر اقشار جامعه همچنان بر شکل گیری تمدن نوین اسلامی تاکید داشته و با اتحاد و هوشمندی به سیل خروشان ملت ایران در راهپیمایی عظیم روز ۲۲ بهمن خواهد پیوست و فریاد عزت خواهی وایستادگی را سر خواهد داد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار