مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت لردگان گفت: انقلاب اسلامی ایران در مسیر رسیدن به اهداف متعالی خود با قدرت حرکت می کند.
کد خبر: ۹۲۱۷۵۴۶
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از چهار محال و بختیاری؛ حجت الاسلام سیدمهران کریم پور در جمع بسیجیان پایگاه جهاد کشاورزی لردگان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و اظهار داشت: دهه فجر یادآور رشادت و ایثارگری‌های ملت آزاده است که در راه انقلاب جانانه ایستادند و خود را فدا کردند.

کریم پور با بیان اینکه استکبار و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول 41 سال از انقلاب همواره توطئه‌هایی علیه انقلاب ایجاد می‌کنند، افزود: این انقلاب شکست‌ناپذیر است و به سلامت به دست صاحب اصلی آن امام زمان(عج) خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه توطئه جدید دشمن ایجاد نارضایتی عمومی در جامعه است، گفت: دشمن می‌خواهد در کشور اینگونه سیاه‌نمایی کند که اوضاع مملکت آشفته و عملکرد مسئولین بسیار ضعیف است و ملت ایران را ناامید و از این طریق نظام را نابود کند.

کریم پور بر حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن تاکید کرد و گفت: ملت ایران ملتی رشید و همیشه در صحنه هستند و همواره به موقع در صحنه حاضر می‌شوند و از دستاوردهای نظام خود دفاع می کنند و این حضور در صحنه را به خوبی در عرصه های مختلف ازجمله هشت سال دوران دفاع  مقدس و مقابله با انواع فتنه ها و توطئه های دشمنان نشان دادند.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام با ایجاد فتنه‌های جدید در صدد ضربه زدن و براندازی نظام هستند، یادآور شد: امروز به هرجا که می نگریم بوی فتنه می‌آید که این فتنه‌ها از جنگ بدتر است، چراکه در جنگ دشمن مشخص است؛ اما در فتنه نامعلوم می باشد.

ارسال نظرات