برگزاری ورکشاپ “جنایتکار قرن” هنرمندان بسیجی در کرمانشاه

برگزاری ورکشاپ کاریکاتور “جنایتکار قرن” بسیج هنرمندان کرمانشاه به همت انجمن کاریکاتور سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه.
کد خبر: ۹۲۱۷۵۶۴
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹

همایون زین الدین رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه در گفت‌وگو اختصاصی از برگزاری ورکشاپ کاریکاتور “جنایتکار قرن” بسیج هنرمندان کرمانشاه به همت انجمن کاریکاتور سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه در حمایت از شهید حاج قاسم سلیمانی در نگارخانه فرهنگسرای شهر با حضور هنرمندان و علاقمندان به این رشته هنری خبر داد.

ورکشاپ کاریکاتور “جنایتکار قرن” با هدف استکبار ستیزی و حمایت از شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمانشاه به همت هنرمندان انجمن کاریکاتور سازمان بسیج هنرمندان استان برگزار شد.

محمد رسول گودینی مسؤول انجمن کاریکاتور سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه در خصوص برگزاری این ورکشاپ (که در حمایت از شهید حاج قاسم سلیمانی و محکومیت اسرائیل و آمریکای جنایتکار برگزار شده) به تشریح این اقدام هنری و فعالیت های انجمن پرداخته است.

بشیر نظری مسؤول انجمن هنرهای تجسمی سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه در خصوص برگزاری این ورکشاپ (که در حمایت از شهید حاج قاسم سلیمانی و محکومیت اسرائیل و آمریکای جنایتکار برگزار شده) به تشریح این اقدام هنری و فعالیت های انجمن پرداخته است.

ارسال نظرات