خبرهای داغ:
هادی سیاسی سپاه اسکو با اشاره به ضرورت ادامه راه شهید حاج قاسم سلیمانی، افزود: بر همگان واجب است تا راه این شهید والا مقام را ادامه دهند و یکی از راه هایی که ما می توانیم خودمان را در پیروی از فرامین رهبر فرزانه انقلاب و پیروی از راه این شهید والامقام به اثبات برسانیم، شرکت پرشور در انتخابات است.
کد خبر: ۹۲۱۷۶۷۸
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مرتضی جباری پور در نشست روشنگری حوزه فاطمیون اسکو با توصیف ویژگی های اخلاقی و رفتاری شهید حاج قاسم سلیمانی که عمر خود را در راه مبارزه صرف کرد، ایشان را مصداق آیه شریفه «من المومنین رجال صدقوا ما عاهدالله علیه» دانست.

وی گفت: تقارن 22 بهمن امسال با اربعین سردار سلیمانی موجب شد شور و حال دیگری در راهپیمایی به وجود بیاید و این حرکت عظیم مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب باشد.

جباری پور با اشاره به ضرورت ادامه راه شهید حاج قاسم سلیمانی، افزود: بر همگان واجب است تا راه این شهید والا مقام را ادامه دهند و یکی از راه هایی که ما می توانیم خودمان را در پیروی از فرامین رهبر فرزانه انقلاب و پیروی از راه این شهید والامقام به اثبات برسانیم، شرکت پرشور در انتخابات است.

وی اضافه کرد: دشمنان تلاش می کنند مردم را از شرکت در انتخابات منصرف کنند و به وسیله این توطئه، به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزنند ولی به حول قوه الهی بار دیگر مردم با شرکت خود دشمنان را مایوس خواهند کرد.

ارسال نظرات