خبرهای داغ:
آیت اله عابدینی گفت: آیات قرآن مانع فراموش شدن سردار سلیمانی می شوند. بسیاری از آیات قرآن بیانگر شخصیت ایمانی این مجاهد سرافراز اسلام و مالک اشتر رهبر فرزانه انقلاب هستند.
کد خبر: ۹۲۱۷۶۹۹
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، آیت اله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در مراسم شبی قرآنی به یاد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که با حضور مسوولان استانی در مسجد امام حمینی(ره) برگزار شد بیان کرد: آنچه امشب این محفل قرآنی را عطرافشانی می کند وجود سرداری بزرگ، حامی مستضعفین عالم، یاریگر دین خدا و عزت و اقتدارآفرین، سردار شهید سپهبد سلیمانی است.

وی گفت: باید در آیات قرآن کریم در جستجوی شهید سلیمانی باشیم. آیات قرآن مانع فراموش شدن سردار سلیمانی می شوند. بسیاری از آیات قرآن بیانگر شخصیت ایمانی این مجاهد سرافراز اسلام و مالک اشتر رهبر فرزانه انقلاب هستند.

خطیب جمعه قزوین اظهار کرد: شهید سلیمانی در هر نقطه جهان که نیاز به وی بود در مقابل ظلم مستکبران ایستاد و حضور در جبهه های مقاومت سوریه و عراق روشنترین دلیل حضور وی بود و به فرموده خداوند ذره ای ترس در وجود اینگونه افراد قرار ندارد و درونشان، دارای آرامش، آسایش و سرشار از امید است.

آیت اله عابدینی عنوان کرد: سردار سلیمانی شخصیتی است که خداوند به عنوان مومنین در آیات قرآن به آن اشاره فرموده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: قرآن می گوید شهادت سردار سلیمانی فتح و نصرت الهی بود. یعنی برای دشمن خسارت بود. قرآن می فرماید هنگامه ای که نصرت و پیروزی فرا می رسد مردم فوج فوج برای دین خدا وارد می شوند و حضور مردم در مراسم شهادت سردار سلیمانی، مبین قاطع این آیه شریفه است.

وی افزود: این حضور در تمام نقاط عالم، نمایان بود و جمعیت میلیونی در ایران و کشورهای اسلامی و سایر نقاط عالم، نشانگر عشق به این سردار شهید و نشانه نصرت و فتح برای آزادی خواهان و خفت و خسارت برای آمریکا و استکبار جهانی بود.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها