خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قزوین
قبادی گفت: با توجه به آلودگی هوای شهرستان آبیک و به منظور جلوگیری از این آلایندگی‌ها، اراضی موجود در حاشیه شهرک کاسپین به ایجاد شهرک تخصصی پوشاک اختصاص خواهد یافت.
کد خبر: ۹۲۱۷۸۱۲
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵

عیسی قبادی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، با اشاره به ایجاد شهرک پوشاک در شهرستان آبیک بیان کرد: با توجه به آلودگی هوای شهرستان آبیک و به منظور جلوگیری از این آلایندگی‌ها، اراضی موجود در حاشیه شهرک کاسپین به ایجاد شهرک تخصصی پوشاک اختصاص خواهد یافت.

قبادی افزود: راه اندازی این شهرک در استان، برای اولین بار در کشور اجرا می شود که با راه اندازی این شهرک، فرصت ایجاد اولین بازار پوشاک برند کشور در این منطقه بوجود خواهد آمد.

وی گفت: پوشاک که جزو صنایع سبز می باشد می تواند با ظرفیت بالای اشتغالزایی فضای اشتغال به ویژه برای بانوان را فراهم آورد.

معاون اقتصادی استاندار قزوین اظهار کرد: راه‌اندازی شهرک تخصصی پوشاک ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه و رونق اقتصادی استان قزوین را فراهم می آورد چرا که با راه اندازی این شهرک تعدادی از تولیدکنندگان دارای برند معتبر از داخل و خارج کشور در این شهرک مستقر خواهند شد.

قبادی با اشاره به اقدامات اولیه برای ایجاد این شهرک عنوان کرد: قطعه زمینی به مساحت 80 هکتار برای ایجاد شهرک تخصصی پوشاک استان پیش‌بینی شده، که در صورت استقبال سرمایه‌گذاران ظرفیت برای توسعه این شهرک وجود دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها