خبرهای داغ:
امام جمعه شهر چمران:

مردم به فردی رأی دهند که انقلابی، مؤمن، کارآمد و پرتلاش باشد/ نماینده اصلح باید به اقتصاد مقاومتی باور داشته و استکبارستیز و شجاع باشد

امام جمعه شهر چمران گفت: مردم به فردی رأی دهند که انقلابی، مؤمن، کارآمد و پرتلاش باشد. به اقتصاد مقاومتی باور داشته باشد و استکبارستیز و شجاع باشد.
کد خبر: ۹۲۱۷۹۷۷
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بندر ماهشهر، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران با اشاره با حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: از مردم شریف و ولایتمدار شهر شهید چمران، شهرک بعثت و روستاهای جراحی که با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن باعث عزت و افتخار شدند و دشمنان انقلاب اسلامی را مأیوس و ناامید کردند، تقدیر و تشکر می‌کنم. مسئولان باید قدر این چنین ملت شریف و نجیب را بدانند و برای آنها خدمت کنند.

وی در ادامه به آغاز تبلیغات نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: چند تذکر خدمت عزیزان عرض می‌کنم نخست اینکه همدیگر را تخریب نکنند و به ارائه برنامه‌های خود بپردازند. دوم اینکه سیاه‌نمایی نکنند و خدای ناکرده در سخنان خود دستاوردهای انقلاب اسلامی را نادیده نگیرند و سوم اینکه وعده‌های خارج از قانون و وظایف نمایندگی به مردم ندهند.

خطیب جمعه شهر چمران متذکر شد: از آحاد مردم شریف و نجیب و شهیدپرور دعوت می‌کنم به منظور پاسداری از آرمان‌های امام راحل(ره)، شهدا و مقام عظمای ولایت پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و در انتخابات شرکت کنند.

عبادی همچنین به ویژگی‌های کاندیدای اصلح نیز اشاره کرد و گفت: مردم به فردی رأی دهند که انقلابی، مؤمن، کارآمد و پرتلاش باشد. به اقتصاد مقاومتی باور داشته باشد و استکبارستیز و شجاع باشد.

وی در پایان با تبریک ۲۰ جمادی‌الثانی سالروز ولادت حضرت زهرا (س) روز زن و روز مادر، عنوان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین الگو برای همه زنان و مادران است و در این روز باید از مقام شامخ زن و مادر تجلیل کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها