خبرهای داغ:
معاون عملیات نیروی مقاومت بسیج گفت: شهید سلیمانی با دلی مملو از عشق به ولایت، کربلا، غدیر، اطاعت از رهبر معظم انقلاب و اجرای عدالت وارد عمل شد و پس از سال‌ها مجاهدت سرانجام در این راه به شهادت رسید.
کد خبر: ۹۲۱۷۹۸۵
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱

شهید سلیمانی با دلی مملو از عشق به ولایت و اجرای عدالت وارد عمل شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سردار سالار آبنوش در یادواره شهدای شهرستان نهاوند و چهلمین روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: مردم ما در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم و راهپیمایی 22 بهمن تودهنی بزرگی به آمریکا زدند و ثابت کردند دست از انقلاب نخواهند کشید.

وی به مجاهدت‌های سردار سلیمانی در ناکام گذاشتن سیاست‌های آمریکا در خاورمیانه اشاره کرد و گفت: دشمن می‌خواست طرح تجزیه ‌کشورهای اسلامی منطقه خاورمیانه را با ایجاد اختلاف بین مردم عراق و سوریه اجرا کند و برای عملی شدن این کار 7 میلیارد دلار هزینه کرد.

معاون عملیات نیروی مقاومت بسیج به مدیریت مقام معظم رهبری در خنثی کردن این توطئه دشمن اشاره کرد و اضافه کرد: رهبری می‌دانست نقشه دشمن در این زمینه چیست بنابراین از شهید سلیمانی خواست جلوی انجام این کار را بگیرد که با مجاهدت‌های این سردار آسمانی به‌جای ایجاد خاورمیانه بزرگ دلخواه دشمن، این منطقه به خاورمیانه بزرگ مقاومت تبدیل شد.

وی گفت: شهید سلیمانی با دلی مملو از عشق به ولایت، کربلا، غدیر، اطاعت از رهبر معظم انقلاب و اجرای عدالت وارد عمل شد و پس از سال‌ها مجاهدت سرانجام در این راه به شهادت رسید.

سردار آبنوش با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در معرفی اسلام واقعی گفت: متاسفانه با وجود جریان نفوذ از صدر اسلام مسئله امامت از دین گرفته شد و در 1400 سال از عمر اسلام افراد و گروه‌هایی مانند ابوذر توانستند اسلام را به آیندگان برسانند.

وی با بیان اینکه پس از 1400 سال لایه‌های گذشته در دهه فجر از اسلام کنار زده شد افزود: تبلور اسلام ناب محمدی در دهه فجر تجلی یافت و بشریت خیره این نور شد.

معاون عملیات نیروی مقاومت بسیج رسیدن به خودکفایی اقتصادی را بسیار ضروری و مهم خواند و افزود: اگر ما در زمینه دارو و غذا به آمریکا محتاج شویم معلوم نیست چه بر سر ما می‌آورند همان گونه که آمریکا کشته شدن 500 هزار کودک در عراق به‌دلیل کمبود پنی‌سیلین را برای خود افتخار می‌داند.

وی سپاه را حافظ انقلاب و بلاگردان و فدایی ملت دانست و افزود: ما برای این انقلاب حاج قاسم‌ها را روی دوشمان تشییع کرده‌ایم لذا هر جا انقلاب را در خطر ببینیم با تمام وجود در آنجا حضور خواهیم یافت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات