خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از اقدامات فرماندهی انتظامی شهرستان طبس در زمینه امر به معروف و نهی از منکر قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۲۱۸۱۶۰
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، متن پیام قدردانی حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی  از اقدامات فرماندهی انتظامی شهرستان طبس در زمینه امر به معروف و نهی از منکر بدین شرح می باشد:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
برادر ارجمند سردار شجاع "دامت توفیقاته"
فرمانده محترم انتظامی خراسان جنوبی

سلام علیکم
با عنایت به گزارش‌های دریافتی در خصوص اقدامات فرماندهی و پرسنل خدوم انتظامی شهرستان طبس در رابطه با پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فرهنگی در جریان اتفاقات اخیر آن منطقه، از تلاش‌های متعهدانه و ارزشی آن مجموعه قدردانی می‌‌نمایم.

 متأسفانه در طی سالهای اخیر شاهد حضور عده ای گردشگرنما به صورت هدفمند، بدنبال هنجارشکنی در مناطق مختلف این استان ولایی و شهیدپرور بوده‌ایم.

 اقدامات بازدارنده در راستای جلوگیری از ولنگاری های فرهنگی- اجتماعی تنها نباید در ایام خاصی باشد، بلکه در تمام طول سال مورد مطالبه است؛ چرا که مردم و گردشگران نیازمند امنیت در تمام زمانها و زمینه‌ها هستند.

 دشمنان به دنبال این هدف هستند که جامعه‌ی ما را به جامعه خواب آلوده و بی تفاوت تبدیل کنند تا جوان ما که نیروی محرک این جامعه است، سرگرم مسائلی چون اعتیاد، مواد مخدر، موسیقی‌های حرام، فحشا و منکرات باشد و از رسیدن به مسائل و آرمان های اصلی انقلاب اسلامی باز ماند.

 اقدامات پیشگیرانه فرماندهی محترم انتظامی شهرستان طبس در جهت جلوگیری از ورود گردشگرنماها قابل تقدیر است؛ زیرا گروهی که از آن طیف در روزهای اخیر وارد منطقه شدند رفتاری غیرقانونی و غیر شرعی داشته‌اند که در نتیجه منجر به وقوع جرم و اجرای حد گردید.

 لذا از سایر مجموعه های نظارتی و فرهنگی نیز انتظار می رود که در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی به مسئولیت قانونی خود عمل نمایند. آمران به معروف و ناهیان از منکر بهترین و بزرگترین مسئولیت عمل و اجرای فرائض دینی را بر عهده دارند. بنده برای شما دعا می کنم، انشاءالله موفق باشید. سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی

 گفتنی است، صبح امروز(شنبه 26 بهمن ماه 98) در نشستی با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان از اقدامات و تلاش‌های فرماندهی محترم انتظامی استان خراسان جنوبی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر قدردانی شد. جزئیات جلسه تا ساعاتی دیگر منتشر می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها