مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) بیان داشت: حضرت زهرا (س) در بعد ولایتمداری بهترین الگو برای ماست. ایشان به ما آموخت اگر جان خود را فدای ولایت کنیم می‌ارزد.
کد خبر: ۹۲۱۸۱۸۵
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام و المسلمین برهان باقری امروز در مراسم میلاد حضرت فاطمه (س) در نمازخانه پادگان شهید برونسی اظهار داشت: شخصیت حضرت زهرا (س) همانند خورشیدی است که نمی‌تواند کسی منکر وجود ایشان شود. اگر کسی منکر وجود خورشید و فواید آن برای انسان‌ و دیگر موجودات شد می‌تواند شخصیت حضرت زهرا (س) را مورد انکار قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه در عالم اسلام شخصیت حضرت زهرا(س) بی بدیل و بی نظیر است، افزود: اهل سنت هم معتقدند اگر کسی به زهرای اطهر (س) اهانت کند کافر است این یعنی شخصیت ایشان برای جامعه مسلمین بارز و روشن است.  

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) عنوان کرد: حضرت زهرا (س) دارای ابعاد شخصیتی گسترده‌ای هستند که دو بعد در این میان قابل تامل است و می‌تواند برای ما الگو باشد یکی از این ابعاد عبادت ایشان است و بعد دیگر ولایتمداری حضرت زهرا (س) است که اگر به آن توجه کنیم بسیاری از مشکلات جامعه بشریت حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه پس از عبادت رسول خدا(ص) عبادت حضرت زهرا(س) بالاترین عبادات است، ادامه داد: حضرت زهرا(س) در هنگام عبادت، خود را از همه چیز فارغ می‌کرد و توجهش فقط به ذات اقدس الهی بود. زمانی که حضرت زهرا(س) در مقابل پرودگارش قرار می‌گرفت از عظمت خدا بدنشان شروع به لرزیدن می‌کرد و با عبادت خود نور ی ساطع می‌کرد.

باقری تاکید کرد: فاصله عبادت  ما با عبادت حضرت زهرا (س) فاصله زمین تا آسمان است لذا  ما این فاصله را باید کم کنیم.

وی به بعد ولایتمداری آن حضرت اشاره کرد و افزود: حضرت زهرا(س) در مقابل تصمیمات پیامبر (ص) مطیع محض بود. ایشان کوچکترین موضعی در برابر پدر خود نداشت.در همین نظام اسلامی ما کسانی بودند که متاثر از فرزندان خود از ولایت زاویه گرفتند. حضرت زهرا (س) در بعد ولایتمداری بهترین الگو برای ماست. ایشان به ما آموخت اگر جان خود را فدای ولایت کنیم می‌ارزد. ولایتمداری خصوصیت بارز سردار سلیمانی بود. او خود را سرباز ولایت می‌دانست و مطیع صدردرصد رهبری بود.
 
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) تصریح کرد: مقام ولایت فقیه جایگاهش همچون مقام ولایت ائمه اطهار (ع) است. رهبر معظم انقلاب نزد خدا و  اهلبیت(ع) شخصیت حقیقی و حقوقی دارند.

وی در بخش دیگر سخنان خود به مسئله انتخابات از دو منظر جهانی و داخلی اشاره کرد و ابراز داشت: از منظر جهانی اگر پای صندوق رای حضور حداکثری صورت پذیرد و همه مردم ایران از هر طیف و و مذهب و حزبی حضور داشته باشند به دشمن اجازه فشار زیاد اقتصادی را نخواهیم داد و از طرفی اجازه نخواهیم داد که دشمن خللی به امنیت کشور ما وارد کند.
 
باقری افزود: اما اگر حضور اندک باشد دشمن به خیال اینکه تحریم ها اثر خود را گذاشته فشارها را بیشتر می کند و از طرفی اگر ببیند نظام اسلامی پشتیبان ندارد جامعه ما را ناامن خواهد کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: در بعد داخلی حضور کیفی در پای صندوق های رای مهم است. اگر مجلس ما کارامد باشد بسیاری از مشکلات حل خواهد شد و مجلسی کارآمد است که نمایندگان آن اصلح باشند.

 مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) تاکید کرد: مجلس عدالت گستر و عدالت محور تشکیل نمی‌شود مگر با انتخاب نمایندگان عدالت خواه و نمایندگانی که  می‌توانند مجلس کارآمد تشکیل دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها