خبرهای داغ:
برین:

حرکت رو به رشد انقلاب اسلامی شکست استکبار را در پی خواهد داشت

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: در گفتمان مقاومت و در نتیجه حرکت رو به رشد انقلاب در این مسیر به جنایت کاران سیلی زدیم و در نهایت قدرت پوشالی استکبار را شکست خواهیم داد.
کد خبر: ۹۲۱۸۲۰۱
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، سرهنگ پاسدار حمزه برین، معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر (عج) در مراسم گرامیداشتچهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی نتیجه مجاهدت‌های حضرت امام خمینی(ره) بود که با باور و تکیه به ظرفیت‌های جوانان این کشور پس از 15 سال از آغاز مبارزه، این انقلاب بزرگ به رهبری امام و همراهی مردم به ثمر نشست.

وی ادامه داد: از ابتدای انقلاب تا به امروز دو گفتمان مقاوت و سازش را در کشور تجربه کردیم، در گفتمان مقاومت که شهید سلیمانی ها در این راه مجاهدت و خدمت کردند و این عزت و اقتدار را برای کشور به ارمغان آوردند و در نتیجه حرکت رو به رشد انقلاب در این مسیر به جنایت کاران سیلی زدیم و در نهایت قدرت پوشالی استکبار را شکست خواهیم داد.

برین افزود: در مقابل، گفتمان سازش که با امید بهبود معیشت و رفاه مردم و با غفلت از ظرفیت‌های داخلی و با اعتماد به دشمنان این کشور دنبال شد که هزینه آن برای کشور به مراتب بیشتر از فایده آن بود.

وی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد که ملت ایران به برکت اندیشه های تابناک امام و مقام معظم رهبری بیش از گذشته و با صلابت بتواند به راه پرافتخار شهدای انقلاب اسلامی ادامه دهد.

یادآور می‌شود، این مراسم به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید همت حوزه ولیعصر(عج) در مسجد صاحب الزمان(عج) قزوین برگزار شد.

1008/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها