کارشناس مسائل دینی:

محبت اهلبیت عامل عزت در دنیا و آخرت است

کارشناس مسایل دینی در جمع کارکنان ناحیه مقاومت عشایری استان چهارمحال و بختیاری، محبت اهلبیت را عامل عزت در دنیا و آخرت دانست.
کد خبر: ۹۲۱۸۴۸۹
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت میلاد حضرت زهرا سلام الله و روز مادر، مراسم جشنی در نمازخانه ناحیه مقاومت عشایری استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

حجت الاسلام محمد مراد اوستاد در این مراسم جشن با تبریک میلاد خجسته حضرت زهرا سلام الله علیها و روز مادر، به بیان مطالبی پیرامون جایگاه و فضایل حضرت زهرا سلام الله علیه پرداخت و گفت: اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام انواری بودند حول عرش، که به فرمان خداوند باری تعالی به این دنیا نزول کردند، تا دست مخلوقات را گرفته و تا مراتب بالای انسانی سیر دهند و سختی های بسیاری را را دراین مسیر متحمل شدند.

وی بیان داشت: حضرت زهرا سلام الله علیها در میان این 14 نور مقدس نقش برجسته ای دارد، چنانچه در روایات ما آمده است که (ما اهل بیت حجت خدا بر مردم هستیم و مادرمان فاطمه سلام الله علیها حجت خدا بر ما ) و در جائی دیگر می فرمایند، که ما هر جا به مشکلی برمی خوریم دست به دامان مادرمان حضرت زهرا سلام الله علیها می شویم .

حجت الاسلام اوستاد خاطرنشان کرد: در روایات فراوانی از منابع اهل سنت آمده است که حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها افضل زنان جهان می باشد و اولین کسی است که وارد بهشت می شود.

این کارشناس مسایل دینی و مذهبی گفت: حضرت زهرا سلام الله علیها محبوبترین افراد نزد پیامبراکرم صلی الله علیه وآله و سلم بود به گونه ای که در تمام عمر هرگاه حضرت زهرا سلام الله علیه بر پیامبر صلی الله علیه وآله وارد می شدند؛ پیامبر تمام قامت جلو وی می ایستاد و به سمت ایشان می رفت و حضرت را در آغوش می گرفتند.

وی محبت اهلبیت را عامل عزت در دنیا و آخرت دانست و بیان کرد: سردار دلها جاج قاسم سلیمانی یکی از شیفتگان و ارادتمندان حضرت زهرا سلام الله علیه بود و به همین خاطر در بین مردم ایران و جهان عزتمند شد و با شهادت خود روح تازه ای در کالبد انقلاب و جبهه مقاومت دمید.

مولودی خوانی در مدح دخت مکرم نبی گرامی اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها از دیگر برنامه های این مراسم جشن در ناحیه مقاومت عشایری استان چهارمحال و بختیاری بود.

ارسال نظرات