خبرهای داغ:
سردار شاهوارپور:

مشارکت مردم در انتخاب انقلاب اسلامی دستاورد های بسیاری مهمی داشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آبادان، سردار شاهوارپور افزود: مشارکت مردم در انتخاب انقلاب اسلامی دستاورد های بسیاری مهمی داشت که باید قدردان آن باشیم.
کد خبر: ۹۲۱۸۵۱۹
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵

وی افزود: دشمنان انقلاب از نقش آفرینی مردم در انتخاب مسئولین خود در کشور ترس دارند.
ایشان افزود: وابستگی به استکبار دمکراسی را از بین می برد و مردم ایران با انتخاب جمهوری اسلامی به معنای واقعی دموکراسی را در ایران اجرا کردند.
سردار شاهوار پور ادامه داد: استکبار همیشه می خواسته با استبداد و دیکتاتوری کشور ایران را اداره کند و مصداق آن را در دوران مشروطه می بینیم اما روحانیت همیشه چراغ راه بوده و به مبارزه با استکبار از طریق روشنگری پرداخته اند.
ایشان افزود: جمهوری اسلامی ایران دعواها و اختلاف نظرها را به جای جنگ و خونریزی به پای صندوق های رای آورده و افراد با هر نظر و سلیقه ای پای صندوق های رای می آید و به کاندید همفکر و مورد نظر خود رای می دهد.
شاهوار پور افزود: افرادی هستند که سوء سابقه ای در کارنامه خود دارند و می خواهند در جمهوری اسلامی کاندید شوند، خب می بینیم که این افراد رد صلاحیت می شوند و این افراد شروع به تخریب نظام می کنند، اما مردم ما آگاه هستند و همیشه مسیر خود را از این افراد جدا کرده اند.
اگر این افراد تایید شوند و مسئولیتی داشته باشند قطعا انقلابی رفتار نخواهند کرد و به کشور آسیب خواهند زد.
ایشان در خصوص توانمندی ایران افزود: استکبار جهانی از ایران اسلامی می ترسد روزی ایران توان ساخت سیم خاردار را نداشت اما امروز توان مقابله با هرگونه تهدیدی را دارد.
شاهوارپور در خصوص وضعیت اقتصادی افزود: امروز در زمینه اقتصادی رشد چشم گیری پیدا کرده ایم و اگر در قسمت هایی ضعف داریم به دلیل ضعف مدیریتی و انقلابی رفتار نکردن برخی مسئولین است.
سردار شاهوارپور در پایان ضمن تقدیر از همکاران خود در آبادان در خصوص انتخابات پیش رو افزود: طبق نظر سنجی صورت گرفته جریان انقلابی قطعا پیروز خواهد بود و ما باید مردم را دعوت به حضور پرشور کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار