در گفتگو با بسيج عنوان شد:

نماینده انقلابی و جهادی می تواند جلوی فساد را بگیرد

حجت الاسلام صادق نیکنام گفت: نماينده انقلابی و جهادی و كارآمد می تواند ريل گذار خوبی برای دولت باشد و با نظارت بر اجرای درست قوانين جلوی فساد را بگيرد.
کد خبر: ۹۲۱۸۵۴۳
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵

 به گزارش خبرگزاری بسيج از استان چهارمحال و بختياري، حجت الاسلام و المسلمين نيكنام در گفتگو با خبرنگار ما گفت: انتخابات فرصتی را برای همگان فراهم می كند كه بتوانند برای سرنوشت 4 ساله خود تصميم بگيرند و افرادی را به عنوان نماينده به مجلس بفرستند تا برای چهار سال وكيل آنها باشد و از جانب آنها قانونگذاری كند و بر اجرای قوانين نيز نظارت داشته باشد.

وی افزود: در درجه اول وظيفه شرعی و ملی همه ماست كه در انتخابات شركت كنيم و از حق خود يعنی حق رای دادن بهره مند شويم تا بتوانيم برای سرنوشت خود تصميم بگيريم؛ زيرا كسي كه در انتخابات شركت نمی كند در واقع حق تصميم گيری را از خود سلب نموده است و از ديگران خواسته كه برای او تصميم بگيرند؛ فلذا در آينده هم نمی تواند اعتراضی نسبت به موضوعات مختلف داشته باشد.

مسئول نمايندگی ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج بن گفت: شركت حداكثری در انتخابات باعث اقتدار جمهوری اسلامی شده و زمينه دست اندازی و بدانديشی دشمنان را از بين می برد و نقشه های شوم آنان عليه اين ملت را نابود می كند و اين پيام را به دشمنان ارسال مي كند كه ما انقلابمان را دوست داريم و دست از راه شهدا بر نمي داريم كه اين خود باعث قطع اميد دشمنان از تهديد و تحريم خواهد شد.

وي ادامه داد: وظيفه بعدی ما بعد از حضور، انتخاب افرادي است كه واقعا صلاحيت در مجلس را داشته باشند و هدفشان از حضور در مجلس رسيدگي به مشكلات مردم و دفاع از حقوق آنان و وضع قوانيني باشد كه به نفع مستضعفان باشد و عزت و استقلال مردم را حفظ كند.

این كارشناس مذهبی سیاسی تاكيد كرد: نماينده مردم بايد متعهد و ديندار بوده و از شجاعت كافي در برخورد با دشمنان برخوردار باشد زيرا نماينده انقلابی و جهادی و كارآمد می تواند ريل گذار خوبی برای دولت باشد و با نظارت بر اجرای درست قوانين جلوی فساد را بگيرد.

ارسال نظرات