بیانیه سازمان بسیج مداحان و مدیران هیآت مذهبی کشور به مناسبت انتخابات مجلس

سازمان بسیج مداحان و مدیران هیآت مذهبی کشور به مناسبت انتخابات مجلس بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۱۸۷۲۹
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹

به گزارش سرویس بسیج مداحان خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج مداحان و مدیران هیآت مذهبی کشور به مناسبت انتخابات مجلس بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل می‌باشد:

انتخاب ما اگر یک انتخاب قویِ‌ِ، درست و عمومی باشد به نظر من این مشکلات بتدریج حل خواهد شد. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

انتخابات در کشور ما همواره نماد مردم سالاری دینی و فرصتی برای دخیل کردن آراء مردم در اداره حکومت و سرنوشت جامعه اسلامی می‌باشد.

در طلیعه پنجمین دهه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، خداوند متعال را شاکریم ملت بصیر ایران با همه مشکلات، ناملایمات آماده نقش آفرینی و از خودگذشتگی در عرصه انتخابات مجلس یازدهم هستند.

جامعه ستایشگران مذهبی ضمن تاکید و نقش آفرینی با تبیین گفتمان انقلاب ناب، حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم را به عنوان مهم ترین راه حل مشکلات داخلی و بین المللی می‌داند و از مردم درخواست دارد برای آینده ایران اسلامی و شکل گیری مجلس قوی پشتوانه بالای رای مردم نمایندگانی شجاع، انقلابی ، مومن و بصیر را انتخاب نماید.

انتخابات مجلس آبروی نظام و امنیت کشور و پاسخی به همه تخریب‌ها و هجمه‌های دشمنان علیه نهادهای انقلابی و سخنان دلسرد کننده و ناامید کننده آنان می‌باشد.

ستایشگران مذهبی معتقدند انتخابات مجلس در کشور یکی از سالم‌ترین انتخابات در دنیا است و ضمن درک شرایط حساس و ضرورت مشارکت هوشمندانه در پاسخ به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دعوت به شرکت پرشور در انتخابات دوم اسفند از آحاد امت حزب الله و مردم ایران دعوت می‌نماید در این امتحان بزرگ حضور دشمن‌شکن خود را همچون گذشته به نمایش گذاشته و دشمنان را در راه رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار