میز خدمت جهادی در شهر آب پخش برگزار شد

میز خدمت جهادی با عنوان «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» در مسجد امام حسین علیه السلام شهر آب پخش برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۱۸۷۳۱
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در این برنامه گفت: در جهت ارج نهادن و گرامیداشت خدمت­ رسانی و تلاش ­های مجاهدانه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عنوان میز خدمت جهادی با نام مبارک این شهید سرافراز در سراسر کشور و با وحدت رویه و به طور یکسان و به منظور حل مشکلات مردم انجام می ­گیرد. وی تعداد میزهای متصور گردیده در سراسر کشور با نام سردار شهید سلیمانی بیش از 3 هزار میز عنوان کرد که توسط ریاست محترم سازمان بسیج کارمندان کشور نیز اعلام گردیده است.

در این میزهای خدمت­ رسانی به جای این که مردم به مسئولین مراجعه کنند و درخواست حل مشکلات خود را بیان بنمایند مسئولین خود به مردم مراجعه می ­کنند و با دیدار چهره به چهره با مردم، مشکلات آن­ ها را جویا می ­شوند و به حل آن­ ها همت می­ گمارند.

در این جلسه که با حضور نمایندگان باغداران منطقه، معاونین و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان، ریاست سازمان جهاد کشاورزی دشتستان، معاونین شرکت بهره ­برداری آب استان بوشهر و همچنین مدیر عامل شرکت آبیاری و زه ­کشی شهر آب پخش برگزار شد نمایندگان باغداران حاضر در جلسه خواسته ­های خود را مطرح نمودند و مسئولین نیز قول مساعدت جهت همکاری دادند که صورت جلسه موارد درخواستی کشاورزان توسط سازمان بسیج کارمندان جهت پیگیری تا حصول نتیجه انجام گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات