سردارجوانی : شرایط به سرعت در حال تغییر است آمریکا تجهیزات و توانمندی مقاومت را ندارد ولی یاران سلیمانی‌ها به سرعت عرصه را به آمریکا و اسرائیل تنگ می‌کند ولی دشمن به راحتی شکست را نمی‌پذیرد اما شکست برای دشمن ما قطعی است و ملت ما پیروز نهایی است.
کد خبر: ۹۲۱۸۸۱۹
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، سردار یدالله جوانی در مراسم اربعین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که با حضور اقشار مختلف در مصلی امام خامنه ای شهر خورموج برگزار شد، با بیان اینکه بعد از شهادت سردار سلیمانی رویش‌های جدیدی در نقاط مختلف شاهد هستیم که جوانه‌هایش در حال سر در آوردن هستند، اظهار داشت: آمریکا متوجه خواهد شد به برکت خون شهدای مقاومت و چهره جهانی و بین المللی سردار سلیمانی مقاومت در مسیر جهانی شدن است و آمریکایی‌ها بزودی ضربه‌ای از جبهه مقاومت در جغرافیای جهان دریافت خواهند کرد.

سردار سلیمانی برای جوانان ما اسطوره است/ ایران توان له کردن آمریکا زیر پای خود را دارد

وی افزود: آمریکا در ۴۰ سال گذشته در کدام یک از توطئه‌های خود علیه ملت ایران به نتیجه دلخواه خود رسیده‌اند که امروز تصور کردند با شهادت سردار سلیمانی می‌توانند به اهداف خود برسند.

جوانی بیان کرد: امروز گرچه آمریکاییها از یک جهت خوشحال هستند که عامل شکست‌های چند ساله خود را از سر راه برداشتند ولی آنها بدانند شهید سلیمانی امروز از سردار سلیمانی خطرناک‌تر شده است.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی بدون وقفه ۴۰ سال با اخلاص و تحت رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری در راستای اعتلای اسلام و تأمین امنیت و عزت و استقلال ملت ایران مجاهدت کرد و برای همین مجاهدت‌های مستمر خالصانه خداوند چنین شهادتی را نصیب او کرد.

سردار جوانی خاطرنشان کرد: آمریکا تحلیلشان این بود که اگر بخواهند بر جهان مدیریت کنند باید در غرب آسیا مسلط شوند و حادثه ۱۱ سپتامبر پدید آوردند و افغانستان و عراق را اشغال کردند ولی در عراق ماشین آنها به گل نشست و مجبور به خارج شدن نیروهای خود شدند.

وی با تاکید بر اینکه دوران لشکر کشی و اشتغال کشور به برکت انقلاب اسلامی تمام شده است، گفت: سردار سلیمانی به عنوان فرمانده قدس در شکست دادن آمریکا نقش اول را داشتند.

جوانی افزود: آمریکا جنگ نیابتی به راه انداختند و داعش را ایجاد کردند و تلاش داشتند با خونریزی زمینه تسلط بر منطقه را فراهم کنند ولی جهان یک قهرمان بیشتر در مقابل داعش نمی‌شناسد و آن فرمانده سردار سلیمانی است.

وی ادامه داد: آمریکا داعش ایجاد کرد و به دنبال این بودند که سرزمین ما را ویران کنند و رو به طرح سوم آوردند تا نتیجه هفت هزار میلیاردی خود را در منطقه ببیند ولی در این میان تصور کردند که با خارج شدند سردار سلیمانی به پیروزی می رسند ولی دیدیم که شهید با خون خود نقشه‌های آنها را نقش بر آب کرد.

جوانی با اشاره به اینکه امروز مطالبه مردم منطقه اخراج آمریکا در منطقه است، ادامه داد: اقدامی که به عنوان سیلی اول برای آمریکا توسط نیروهای مسلح و سپاه نواخته شد و پایگاه راهبردی عین الاسد آمریکا را موشک باران کرد و آنها ناتوان از هر نوع تحرک شدند که نشان می‌دهند جایی برای ماندن در منطقه ندارند.

وی بیان کرد: آمریکا قدرت تحمل خسارت ندارد اگر تحمل داشت رئیس جمهور آمریکا بعد از زدن پایگاه به دروغ به ملت خود نمی‌گفت که هیچ چیزی در پایگاه اتفاق نیافته است و کسی کشته نشده است.

جوانی خاطر نشان کرد: داستان عین الاسد سیلی اول و قابلیت تکرار توسط مقاومت در جای دیگر را دارد.

وی اظهار داشت: شرایط به سرعت در حال تغییر است آمریکا تجهیزات و توانمندی مقاومت را ندارد ولی یاران سلیمانی‌ها به سرعت عرصه را به آمریکا و اسرائیل تنگ می‌کند ولی دشمن به راحتی شکست را نمی‌پذیرد اما شکست برای دشمن ما قطعی است و ملت ما پیروز نهایی است.

جوانی بیان کرد: ایران توان له کردن آمریکا زیر پای خود را دارد ولی جهت سرعت در این کار به فرموده مقام معظم رهبری باید خود را قوی کنیم.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی برای جوانان ما اسطوره و مدل چگونه زیستن و فداکاری و غیره است، گفت: شهید سلیمانی تربیت یافته اسلام، امام و رهبری است و برای قوی شدن راه سردار سلیمانی بهترین گزینه است.

سردار سلیمانی برای جوانان ما اسطوره است/ ایران توان له کردن آمریکا زیر پای خود را دارد

انتهای پیام/

ارسال نظرات