خبرهای داغ:

چگونگی امام جمعه شدن آیت الله خاتمی

بنده به آقای محمدی گلپایگانی گفتم «به آقا بگوئید اگر اشاره شما باشد من کفش نمازگزاران جمعه را جفت می‌کنم تا چه رسد به اینکه خطبه بخوانم»؛ این‌ها را می‌گویم که دوستان طلبه بدانند ...
کد خبر: ۹۲۱۸۸۷۴
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله سیداحمد خاتمی در جمع روحانیون و طلاب استان سمنان گفت: بعد از اینکه آیت الله یزدی از امامت جمعه تهران کنار رفتند، لیست‌هایی منتشر می‌شود که نام ما را هم به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی معرفی می‌کنند برای امامت جمعه؛ آقای محمدی گلپایگانی و آقای حجازی شاهد این مسئله هستند، به این دو بزرگوار پیغام دادم که خیلی ممنون و به آقا بفرمائید که نمی‌خواهم امام جمعه باشم و می‌خواهم کار طلبگی و تدریس را داشته باشم، مسئله تمام شد و خیال ما راحت شد، اما بعد از ۲ سال آقای محمدی گلپایگانی به منزل ما آمدند و گفت: یادت هست که این پیغام را دادی؟ گفتم خوب به یاد دارم؛ ایشان گفت: به آقا گفتیم، آقا فرمودند: بگذارید ایشان درس بخواند، اما ۲ سال است گشتیم و آقا فرمودند که (البته تعبیر ایشان این بود) «به خاتمی بگو قبول کند».

آیت الله خاتمی خاتمی چگونه امام جمعه شد؟!

بنده به آقای محمدی گلپایگانی گفتم «به آقا بگوئید اگر اشاره شما باشد من کفش نمازگزاران جمعه را جفت می‌کنم تا چه رسد به اینکه خطبه بخوانم»؛ این‌ها را می‌گویم که دوستان طلبه بدانند برادری را که فرستادید «ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده‌ایم، از بد حادثه این جا به پناه آمده‌ایم».

ارسال نظرات
پر بیننده ها