خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی:

حضرت فاطمه (س) حلقه اتصال نبوت و امامت هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی یک زن مومنه، پاکدامن، عفیف بوده و حلقه اتصال نبوت و امامت هستند.
کد خبر: ۹۲۱۸۹۰۰
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، حجت‌الاسلام محمد رستمی امروز در مراسم ولادت حضرت فاطمه (س) در مسجد حضرت زهرا (س) قمسال،به نقش زنان در جامعه اشاره و اظهار کرد: زنان جامعه اسلامی به عنوان مربی انسانیت قلمداد می‌شوند چرا که برای تربیت صحیح فرزندان تلاش می‌کنند بنابراین باید جایگاه واقعی خود را در جامعه به دست آورند.

وی با بیان اینکه، حضرت زهرا(س) شخصیت بی‌بدیل،‏ بی‌مانند و همواره پیرو و مدافع ولایت بود، ادامه داد: با توجه به اینکه حضرت فاطمه(س) الگویی برجسته برای زنان و بانوان محسوب می‌شود، بنابراین زنان و دختران جوان و مادران آینده جامعه باید گفتار و اعمال این بانوی بزرگوار را در زندگی خود سرلوحه قرار دهند.

این مسئول در ادامه با اشاره به لزوم دفاع از ولایت در برهه کنونی، تصریح کرد: ولایت‌پذیری زن ایرانی، زمینه رشد او در تمام زمینه‌ها را فراهم کرده است به گونه‌ای که در سال‌های منتهی به پیروزی و پس از جنگ شاهد حماسه مادران و خلق صحنه‌های به یادماندنی بودیم که همان نقش را در برهه کنونی نیز باید ایفا کنند و فرزندان خود را برای شرکت در انتخابات ترغیب کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار