جشن میلاد حضرت زهرا با حضور هنرمندان بسیجی در ایلام

جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر با حضور2000 نفر از بسیجیان و هنرمندان ایلامی در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهر ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۱۸۹۴۶
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان کشور ، جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر با حضور2000 نفر از بسیجیان و هنرمندان ایلامی در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهر ایلام برگزار شد.

 

در این محفل فرهنگی و هنری  که به همت سازمان بسیج هنرمندان و سپاه ناحیه ایلام برگزار شد هنرمندان عرصه شعر و موسیقی به اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری پرداختند.

 

سرهنگ پاسدار حجت منصوربیگی مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد ؛ سازمان بسیج هنرمندان استان در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تعداد قریب به هزار و دویست جلد کتاب به حضار در مراسم اهدا کرد .

 

وی ، با گرامیداشت میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن اظهار کرد ؛ در راستای قدردانی از مقام و منزلت بانوان هنرمند استان ، در این برنامه فرهنگی از دو نفر از بانوان هنرمند و فرهیخته استان با حضور مسئولان استانی قدردانی شد.

 

گفتنی است سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام در راستای ترویج فرهنگ مسجد محوری ، بسیاری از برنامه ها و محافل فرهنگی را با همکاری مساجد و پایگاههای مقاومت بسیج در مساجد استان برگزار می نماید .

ارسال نظرات