خطیب جمعه کوهبنان : کلام، بیان وعمل انسان باید با صداقت همراه باشد کاندیداها باید به وعده خودشان عمل کنند و خلاف  قول و وعده خود رفتار نکنند منافع شخصی و گروهی را بر مصلحت جامعه ترحیح ندهند.
کد خبر: ۹۲۱۹۰۰۶
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان  ،  نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان با حضور جمعی از مسئولین اجرایی و قضایی، فرماندهان نظامی و انتظامی ، خانواده های معزز شهیدان و جمعی از مردم ولایت مدار کوهبنان در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار شد .

 

در این مراسم حجت الاسلام عباس جعفری با استناد به کلام نورانی قران کریم گفت: وظیفه مردم هست که امانت را به اهل آن واگذار کنند چون نیاز است که انسان از عدالت بهرمند شود.

 

وی خاطر نشان کرد: انسان با توجه به کلام پیامبر اکرم(ص)باید با صداقت و راستگویی عمل کند تا بهشت جایگاه او قرار گیرد لذا کاندیداها و طرفداران آنان باید واقعیت ها و توانایی های خود را بیان کنند.

 

امام جمعه کوهبنان ادامه داد: کلام، بیان وعمل انسان باید با صداقت همراه باشد کاندیداها باید به وعده خودشان عمل کنند و خلاف  قول و وعده خود رفتار نکنند منافع شخصی و گروهی را بر مصلحت جامعه ترحیح ندهند.

 

وی تاکید کرد: کاندیداها نباید با قول و عمل مردم را به اساس بدبین کنند و خیانت در وعده ها نکنند.

 

خطیب جمعه کوهبنان تصریح نمود: انسان مومن نباید طماع و حریص باشد شیوه پاکی را در پیش بگیرد و پاکیزه زندگی کند تلاش کند دست دیگران را بگیرد و خودش دست درازی به اموال بیت المال نداشته باشد در حالی که زبانش را هم کنترل کند.

 

وی ابراز داشت: نباید فریب ظاهر افراد را بخوریم ببینیم چقدر صداقت دارند و امانت دار هستند.

 

حجت الاسلام جعفری افزود: باید از حضور گسترده ، پرشور و حماسی مردم ایران اسلامی خصوصا مردم شهرستان کوهبنان در مراسم یوم الله ۲۲بهمن تقدیر شود در حالی که وظیفه ما حمایت از انقلاب اسلامی است. 

 

وی خاطر نشان کرد: در سال جاری یادواره شهدا و مراسم گرامی داشت سردار دلها در کوهبنان به صورت گسترده برگزار شد.

 

امام جمعه کوهبنان به سالروز ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) و فرزند برومندش حضرت امام خمینی(ره) همچنین روز زن و روز مادر اشاره کرد و افزود:با آمدن حضرت زهرا (س) چشمان پیامبر شاد شد و این تولد با خیر و برکت فراوان همراه بود لذا خداوند سوره کوثر را در شان ایشان نازل کرد.

 

وی بیان داشت: انشالله فعالیت کاندیداها صادقانه باشد آنها خودشان را خوب معرفی کنند و مردم هم خوب انتخاب کنند جا دارد که مسئولین همیشه در بین مردم باشند .

 

خطیب جمعه کوهبنان با استناد به منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) تاکید کرد: کاندیدای اصلح باید مومن، انقلابی، دشمن ستیز ، کارآمد، شجاع، روحیه جهادی، مدیریت جهادی  و طرفدار مردم و….باشد. 

 

وی بیان داشت: نماینده مردم باید حامی و خدمتگزار آنان باشد وکالت مردم امانت است لذا کاندیداها باید در امر انتخابات صرفه جویی کنند.

 

خطیب جمعه کوهبنان گفت: اربعین شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را داریم باید مکتب حاج قاسم سلیمانی که مکتب ایثارگری، مردم داری، خدمت رسانی به مردم در جبهه های مختلف، ولایت مداری ، دشمن شناسی و دشمن ستیزی و…..است را بشناسیم و در این مسیر حرکت کنیم. 

وی به ۲۵ بهمن سالروز صدور حکم تاریخی و ماندگار حضرت امام خمینی (ره) در ارتداد سلمان رشدی اشاره نمود.

 

ارسال نظرات