خبرهای داغ:
سردار معروفی در همایش رهنمون سلامت:

جنگ امروز ، جنگ فکر و اندیشه است / اولویت خدمت رسانی ما در طرح شهید رهنمون اقشار محروم جامعه هستند

سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی ؛ فرمانده سپاه نینوا در دومین همایش رهنمون سلامت بسیج جامعه پزشکی استان گفت :من شاخصه های سلامت در کرند را یکسان با نقاط محروم سیستان و بلوچستان دیدم و همه ما موظف هستیم برای محرومیت زدایی مناطق محروم استان بکوشیم .
کد خبر: ۹۲۱۹۲۲۱
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی ؛ فرمانده سپاه نینوا در دومین همایش رهنمون سلامت بسیج جامعه پزشکی استان گفت : کار ما در طرح شهید رهنمون باید با اقدامات جهادی ادامه پیدا کند.   

فرمانده سپاه نینوا در این باره ادامه داد : این طرح برای نیازمندترین انسان ها پیش بینی شده است و اولویت خدمت رسانی ما در طرح شهید رهنمون اقشار محروم جامعه هستند.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان تاکید کرد : این طرح می تواند معضلات و مشکلات مردم کم برخوردار را حل کند و ما با حضور خود در جمع این مردم که ولی نعمت ما هستند میتوانیم قدری از مشکلات مردم را بکاهیم.

معروفی افزود : سلامتی و امنیت دو نعمت نهان خداوند متعال است و طرح شهید رهنمون شبکه سازی نعمت سلامتی برای محرومین است.

این مقام مسئول اظهار داشت : من شاخصه های سلامت در کرند را یکسان با نقاط محروم سیستان و بلوچستان دیدم و همه ما موظف هستیم برای محرومیت زدایی مناطق محروم استان بکوشیم .

وی تصریح کرد : مردم داری و خستگی ناپذیری را از ویژگی های شهید رهنمون می دانیم و معتقدیم باید با نگاه به روحیات شهید رهنمون به مردم خدمت کرد .

فرمانده سپاه نینوا خاطر نشان کرد : این دو ویژگی در طرح رهنمون باید برجسته شود و شما عزیزان باید با مردم نوازی و خستگی ناپذیری در خدمت به مردم شهید رهنمون امروز جامعه پزشکی باشید و لازم است شما عزیزان بدانید اقدامات ما در این طرح در راستای مبارزه با ناامیدی است که جنود شیطان شناخته می شود و ما با ترزیق امید به مردم جامعه جنود خداوند را می گسترانیم.

فرمانده سپاه نینوا با اشاره به پیشرفت های چشمگیر پزشکی در گام اول انقلاب اسلامی گفت : طی ۴۱ سال گذشته رشد کیفی و تخصصی ما در حوزه بهداشت ، درمان و علم پزشکی فوق العاده بوده و اصلا قابل قیاس با شرایط پیش از انقلاب نیست اما هنوز هم جای کار داریم و باید برای ارائه خدمات پزشکی به مردم بکوشیم.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان ادامه داد: انقلاب اسلامی ما در انحصار قوم ، گروه ، مذهب و جناح خاصی نیست چراکه این انقلاب الهی متعلق به همه مردم عزیز ایران اسلامی است و همه مردم با هر نگاه ، قومیت و نگاهی در انقلاب اسلامی ما سهیم هستند.

معروفی بیان کرد: جنگ امروز ، جنگ اندیشه است و دشمن در پی زدن فکر و اندیشه ماست و باید با روشنگری و بصیرت به مقابله با نقشه های شوم دشمن بپردازیم.

وی ادامه داد : جنگ نابرابر نرمی که سال ۸۸ دشمنان خارجی و بددلان و خسته شدگان داخلی راه انداختند توسط مردم هوشمند ما در حماسه ۹ دی به اتمام رسید درحالی که هیچ دستگاه و ارگانی آن حرکت عظیم را ساماندهی نکرده بود و خداوند متعال به واسطه مردم آن فتنه را نابود کرد اما فراموش نمی کنیم تشدید تحریم های بی سابقه علیه ایران اسلامی بعد از سال ۸۸ صورت گرفت و سران فتنه با نشان دادن چراغ سبز به دشمنان موجب افزایش تحریم ها شدند.

فرمانده سپاه نینوا در پایان گفت : برادران و خواهران عزیز بدانید ما انقلاب خود را با مردم تعریف میکنیم و مردم خط قرمز ما هستند و قلبا اعتقاد داریم در این انقلاب آقایی بر مردم معنا ندارد و همه مسئولین در هر مجموعه ای باید گوش شنوای مردم باشند.

 

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها