خبرهای داغ:
به همت پایگاه بسیج طلاب خواهر امام جعفرصادق (ع)،

برگزاری نشست طلاب خواهر بسیجی شاهرود با موضوع نقش طلاب در انتخابات

نشست سیاسی بصیرتی با موضوع مشارکت حداکثری درانتخابات ونقش طلاب در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه علمیه خواهران شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۱۹۲۲۷
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نشست سیاسی بصیرتی با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات ونقش طلاب در انتخابات مجلس همراه با پرسش و پاسخ در حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) شاهرود برگزار شد.
در این نشست که مسئول حوزه بسیج اساتید، طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود نیز حضور داشت، حجت الاسلام والمسلمین عیسی سلیمانی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود در سخنانی با تاکید بر اهمیت حضور مردم در انتخابات و شکست توطئه‌های دشمنان اظهار کرد: دشمن تلاش دارد تا مردم را از نظام جدا کند و یکی از ترفند‌های آنان عدم شرکت مردم در انتخابات است تا بگویند مردم ایران دیگر نظام اسلامی را قبول ندارند و از این رو باید در انتخابات مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم ما حضور دشمن شکن داشته باشند.
وی با تاکید بر تشویق و ترغیب مردم به انتخابات و ایجاد امید در جامعه گفت: باید مردم را روشن و آگاه نمود و برای انتخاب سرنوشت خود به میدان انتهای هدایت کرد تا موفقیت‌های آینده تضمین و توطئه‌های دشمنان خنثی شود.
این نشست به همت پایگاه بسیج امام جعفرصادق (ع) حوزه علمیه خواهران امام صادق (ع) با حضور طلاب و اساتید حوزه علمیه برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها