تشکیل جلسه بصیرت افزایی مسئولان کانون های بسیج جامعه پزشکی خوزستان در اهواز

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان با بیان اینکه جلسه بصیرت افزایی مسئولان کانون های بسیج جامعه پزشکی خوزستان امروز در سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان برگزار شد، گفت: بصیرت افزایی در زمینه انتخابات مجلس باید صورت گیرد و افرادی که آگاه هستند کمک کنند تا نفع و ضرر احتمالی برای مردم باز و این آگاهی به همه‌ی ملت رسانده شود.
کد خبر: ۹۲۱۹۳۶۷
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۵

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان گفت: امروز دوشنبه ۲۸ بهمن ماه جاری جلسه بصیرت افزایی مسئولان کانون های بسیج جامعه پزشکی خوزستان در سالن جلسات سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار الماس تیموری تاکید کرد: بصیرت افزایی در زمینه انتخابات مجلس باید صورت گیرد و افرادی که آگاه هستند کمک کنند تا نفع و ضرر احتمالی برای مردم باز و این آگاهی به همه‌ی ملت رسانده شود.

وی با اشاره به اینکه افزایش بصیرت جامعه، شناسایی و شناساندن دشمنان ایران و اسلام و همچنین داشتن روحیه بالای ولایت مداری، از ارکان و واجبات امروزه جامعه اسلامی است، افزود: بسیجیان جامعه پزشکی استان خوزستان بدون هیچ گرایش سیاسی و جانبداری از فرد و یا گروه خاصی برای افزایش بصیرت مردم و مشارکت در انتخابات تلاش می‌کنند.

تیموری با بیان اینکه آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی جامعه وظیفه بسیج است، ادامه داد: بسیج جامعه پزشکی خوزستان با تبیین معیارهای نامزد اصلح به نقش خود در بصیرت افزایی مردم در انتخابات آینده کمک می کنند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان در پایان یادآور شد: هر فردی که شورای نگهبان تایید کند از معیارهای نامزد اصلح برخوردار است و باید بستر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را افزایش داد.

ارسال نظرات