فرمانده سپاه استان البرز:

امروز دشمنان انقلاب اسلامی از استقلال ایران ترس دارند

فرمانده سپاه استان البرز گفت: درد امروز آمریکا ساخت موشک و هسته ای نیست و تنها از استقلال ایران واهمه دارند، صنایع هایتک در دنیا به هر کشوری داده نمی شود اما ایران تولید کننده این صنعت شده است.
کد خبر: ۹۲۱۹۵۹۶
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار سید یوسف مولایی در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) جوان سرباز سپاه امام حسن مجتبی (ع) درباره دلایل بغض و کینه آمریکا نسبت به ایران از ابتدای انقلاب تا کنون گفت: متاسفانه عده ای از روی جهل و نادانی آدرس ها یا جواب هایی به این سوال داده اند که واقعیت ندارد و کار به جایی می رسد که یک رئیس جمهور حکم ترور سردار سلیمانی را می دهد. 

سردار سید یوسف مولایی با اشاره به اینکه همه مشکلات ما به آمریکا بر نمی گردد و ریشه داخلی دارد، افزود: سوءمدیریت، بی برنامگی، اختلافات سیاسی و بعضا بی عرضگی را شاهد بودیم اما باید دید اصل موضوع دشمنی آمریکا با ایران چیست که از سال های گذشته تا کنون از هیچ شرارتی علیه ایران فروگذار نکرده است.
 
فرمانده سپاه البرز با اشاره به اینکه پیش از انقلاب همه چیز کمونیستی و لیبرالیستی بود اما انقلاب اسلامی از خط قرمز تعیین شده عبور کرد، تصریح کرد: درد امروز آمریکا ساخت موشک و هسته ای نیست و تنها از استقلال ایران واهمه دارند، صنایع هایتک در دنیا به هر کشوری داده نمی شود اما ایران تولید کننده این صنعت شده است.
 
وی اظهار داشت: آخرین ورژن شرارت آمریکایی های خبیث درباره کشورهای اسلامی طرح در هفته گذشته تقسیم کردن  عراق 6 اقلیم بود اما شهید سلیمانی سالهاست به دنبال کشیدن خط بطلان بر این نقشه ها بود، آمریکا معتقد است 7 هزار میلیارد دلار خرج کرده است اما نقشه هایش برآب شده است.
 
سردار مولایی با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال ایجاد جنگ های بین و درون تمدنی در خاورمیانه بوده و شهادت سردار سلیمانی انتقام نابودی داعش است، تصریح کرد: فعالیت داعش در آسیا بهانه ای قرار گرفتن اسرائیل در یک حاشیه امن بود  اما سپهبد ما نقشه آنها را مردانه نقش بر آب کرد.
 
وی افزود: سربازان بعد اتمام خدمت می‌توانند از ما برای پاسداری شایسته‌تر شوند و یقین داریم آینده نظام در دستان شما است و باید قدر خودتان را بدانید و به سربازی خود افتخار کنید.
 
فرمانده سپاه استان البرز جایگاه سربازان را جایگاهی رفیع موثر و ارزشمند دانست و تاکید کرد: سرباز جوان باید شعارش امنیت،مهارت آموزی  و رونق تولید باشد و در  این مسیر باید به فراگیری مهارتها و دانش تخصصی بطور خاص توجه داشته باشد.
 
وی به جايگاه سرباز در اسلام اشاره و خاطرنشان كرد: نگاه دين اسلام و نظام جمهوري اسلامي ايران به سرباز و سربازي بسيار ويژه است.
 
سردار مولایی در پايان خطاب به سربازان تاكيد كرد: فرصت را بايد بسازيد و از موقعيت ها استفاده كنيد و آن را تبديل به موفقيت كند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها