در آستانه برگزاری انتخابات:

تبلیغات سیاه برخی از جریان های سیاسی و فرصت طلب در اراک /مسئولان اجرایی و قضایی تخلفات را به طور جد دنبال و پیگیری نمایند

این ها با انتخاب کلید واژه " معترضیم " می خواهند افکار عمومی را به سمتی ببرند تا در فضای دو قطبی جامعه ، ضمن تخریب اعتماد اجتماعی مردم به نظام ، به سفید نمایی فرصت سوزی های خود در دوره های قبلی و فعلی ، با پر رویی تمام ادامه دهند .
کد خبر: ۹۲۱۹۶۴۶
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛با نزدیک تر شدن به دوم اسفند، زمان انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی ، آحاد مردم انقلابی و میهن دوست استان مرکزی، خود را برای شرکت همه جانبه و گسترده در انتخاب نمایندگان مجلس پیشاهنگ و در تراز شهید سلیمانی آماده می کنند .

در فاصله کمتر از ۲ روز مانده به برگزاری انتخابات ، تبلیغات و شور انتخاباتی حال و هوای دیگری به چهره مناطق مختلف استان بخشیده است و گروه ها و جریان های هوادار نامزدها ، تلاش خود را برای جلب آرای مردم به کار گرفته‌اند .


دراین بین نیز،یک جریان سیاسی خاص در استان ، با نصب بنزهای فراوان در سطح شهر با عنوان " معترضیم " در تلاش هستند تا رویکرد منفعلانه عملکرد سال های گذشته خود را  در فضایی غیر شفاف و غبارآلود پنهان کنند.


اینها با طراحی پیچیده و چند لایه خود، با القأ این که ما ناجی بودیم و ما مملکت را از ورطه سقوط نجات دادیم ، خاطره تلخ ورود نمایندگان بی خاصیت ، سهل اندیش و لجوج را به دوره های قبلی مجلس و حمایت از برخی مسولین قلدر را به محاق فراموشی بسپارند .


به همین جهت از هم اکنون دو نامزد این جریان در اراک شمشیر را از رو بستند و لباس اپوزسیون به تن کرده و با تبلیغات هنجار شکن، و ایستادن در غبار هیاهوی تبلیغاتی، می خواهند يک بار دیگر، هویت واقعی خود را بوقلمون وار تغییر داده و لباس گرگ را در تن پنهان کنند و خود را خدوم بنمایانند.


این جریان تمامیت خواه، به این که کشور در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمن قرار دارد، حساسیتی نشان نمی دهند و آرایش شرایط بزم را هم چنان ادامه می دهند و به چیزی که کمتر فکر می کنند،غارت بین المال و به ساحل نجات کشاندن کشتی متلاطم واحدهایی امثال هپکو و حسابرسی از دزدان آن است .


این ها با انتخاب کلید واژه " معترضیم " می خواهند افکار عمومی را به سمتی ببرند تا در فضای دو قطبی جامعه ، ضمن تخریب اعتماد اجتماعی مردم به نظام ، به سفید نمایی فرصت سوزی های خود در دوره های قبلی و فعلی ، با پر رویی تمام ادامه دهند .


از دیگر تبلیغات سیاه این جریان سیاسی در استان مرکزی ، طراحی " مشت گره کرده " در اقلام تبلیغاتی خود است . این دو زبل با تبلیغات مخرب خود، روش غیر ناهمگونی را در فضای شور و نشاط تبلیغات ، برای جذب آرای مردم به کار بستند . گوی مردم را ، از رهگذر شورش و اغتشاش ، می خواهند به بهشت برسانند .


نقش های تبلیغاتی دیگری نیز مانند (تیغ - خون - زنجیر - زندان و...) از شاهکارهای ذهن مثلا خلاق این عده مردم دوست است که از اتاق فکرشان بیرون آمده و در فضای جامعه رخ نمایانده است ،تا همسو با بیگانگان ضمن سیاه نمایی اوضاع نظام در کاهش میزان اعتماد عمومی به نظام اسلامی هم قدمي برداشته باشند .


البته به جز این گروه و برخي دنباله های آن ها در دستگاههای اجرایی استان که در این برهه حساس، بازسازی و اصلاح چهره خائنان ملت را در دستور کار خود دارند، اکثريت قاطع نامزدها و حامیان آنان ، مفاهیم ارزشمند و آرامش بخشی چون ( صداقت ، همبستگی ، فداکاری ، دوستی ، امید بخشي ) و دیگر عبارت های همسو را به عنوان کلید واژه اقلام تبلیغاتی خود برگزیده اند .


در پایان از مسئولان ذیربط استان مرکزی ، از نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه اراک تا استاندار و مدیران سیاسی و امنیتی و دیگر دستگاههای اطلاعاتی و نظارتی در خواست می شود تا در میدان تبلیغات این روزها ، تخلفات را به طور جد دنبال و به مسئولان امر گوشزد و پیگیری کنند، تا چشمه جوشان اقتدار ملي این مرز و بوم، بخاطر اهداف مادی و دنیایی گروهی اندک ، از آسیب مصون بماند

ارسال نظرات