خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و هیئت همراه با حضور در محله اسلامی شهرک شهید بهشتی شاهرود، مشکلات و‌موانع این محله را بررسی کردند.
کد خبر: ۹۲۱۹۶۵۳
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سردار حمید دامغانی و هیئت همراه با حضور در محله اسلامی شهید بهشتی شاهرود از نیازمندانی که زمین مسکونی دارند، اما توان ساخت مسکن ندارند سرکشی کرد که با تدبیر فرمانده سپاه استان آغاز ساخت خانه برای این خانواده‌ها توسط محله اسلامی و پایگاه بسیج مسلم بن عقیل حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) انجام خواهد شد.
همچنین سردار دامغانی از روند ساخت مجتمع فرهنگی، مذهبی در حال ساخت شهرک شهید بهشتی بازدید و قول مساعد جهت سرعت بخشیدن به ساخت این مجتمع را اعلام کردند تا با همکاری شورای محله اسلامی و پایگاه بسیج مسلم بن عقیل تسریع شود.
در پایان این بازدید جلسه جمع بندی با حضور جانشین سپاه ناحیه شاهرود، معاونت فرهنگی هنری و اجتماعی سپاه استان و ناحیه، دبیر قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی استان و شهرستان و مسئول بسیج جامعه پزشکی شاهرود و فرمانده پایگاه بسیج مسلم بن عقیل در مسجد این محله برگزار شد و تصمیم گیری و تقسیم بندی کار‌ها با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان انجام شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها