خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی:

حضور مردم در انتخابات پشتوانه نظام و عامل تقویت جبهه مقاومت است/ شناخت سردار سلیمانی در انتخاب فرد اصلح به ما کمک می کند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: قطعاً حضور مردم در انتخابات سیلی دیگری بر دشمنان اسلام و امیدی برای همه مسلمانان در کشور و جبهه مقاومت است که پشتوانه نظام و ارزش های انقلابی است.
کد خبر: ۹۲۱۹۶۵۵
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: جمهوریت نظام یعنی پشتوانه مردمی در نظام و نقش مردم نیز با اهمیت و تعیین کننده است وقتی در هرعرصه ای حضور مردم پر رنگ باشد. نظام اسلامی در جایگاه مسئولیت ها انتخابات را تعیین کرده که نشاندهنده نقش مردم در سرنوشت خودشان است.

وی با تأکید بر اینکه حضور مردم در انتخابات پشتوانه ای برای حفظ نظام است افزود: امام(ره) فرمودند " حفظ نظام از اوجب واجبات است". در این برهه زمانی همراهی مردم با نظام و حراست از ارزش های انقلاب بسیار مهم است چون دشمن رصد می کند که از اول انقلاب تا کنون چقدر مردم پای صندوق های رأی در انتخابات مجلس حضور داشتند که نتیجه این رصدها در جهت تقویت نظام و امید به آینده جنبه داخلی دارد و امید برای پیروزی و تقویت انقلاب در عرصه جهانی و جبهه مقاومت را نیز به همراه دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) استان با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی است و از واجبات شرعی و انقلابی آحاد جامعه است خاطرنشان کرد: در این روزها که با شهادت سردار سلیمانی یوم الله ها رقم می خورد هر کس نظام و ولایت را قبول دارد و هر انسان انقلابی که تفکر حاج قاسم را به عنوان مکتب دنبال می کند بداند عمل به تکلیف و حضور در انتخابات واجب شرعی و انقلابی است.

وی به توطئه دشمنان که تحریم انتخابات را اعلام می کنند اشاره و عنوان کرد: بعد از حادثه شهادت حاج قاسم سلیمانی اولین بار انتقام سخت توسط ملت ایران رقم می خورد و زمانی محقق می شود که آمریکاییان گورشان را از منطقه خاورمیانه گم کنند.

حضور مردم در انتخابات پشتوانه نظام و حافظ ارزش های انقلابی است

نوفرستی ادامه داد: زدن پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق اولین مشت محکم ملت ایران به آمریکا بود، حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن مشت محکم دیگری بود که فجر سلیمانی آفریده شد و قطعاً حضور مردم در انتخابات سیلی دیگری بر دشمنان اسلام و امیدی برای همه مسلمانان در کشور و جبهه مقاومت است که پشتوانه نظام و ارزش های انقلابی است.

وی با بیان اینکه شاخصه هایی در انتخاب اصلح داریم که اولین مسئله تعهد است گفت: فردی که متعهد و امین است تخصص را کسب یا از نیروهای متخصص استفاده می کند با استناد به تفسیر آیات متعددی از قرآن کریم داریم که وقتی در کنار قوی بودن و توانمند بودن، امانتداری مطرح می شود امین بودن ارجعیت دارد بر قوت و قدرت داشتن و مسئله امانت داری بسیار مهم است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان افزود: توجه و دقت در ولایتمداری و تبعیت از ولایت نکته دوم در انتخاب فرد اصلح است باید در عمل و پیشینه ی افراد تحقیق کنیم که چقدر حرف رهبری برایشان اهمیت دارد و به آن عمل می کنند.

وی با بیان اینکه شناخت مکتب حاج قاسم  خیلی در انتخاب فرد اصلح به ما کمک می کند متذکر شد: شاخصه سوم در انتخاب فرد اصلح استکبارستیزی است. مجلسی که با روحیه غرب گرایی، اومانیسمی و سکولاریسمی حل مشکلات مردم را در گرو تعامل با بیگانگان بداند هنوز مکتب امام، رهبری و حاج قاسم را نشناخته است.

نوفرستی ادامه داد: یکی دیگر از خصوصیات نماینده اصلح در مردمی بودن، به فکر مردم بودن و احترام گذاشتن به حقوق مردم است. نماینده مجلس باید دغدغه حل مشکلات مردم را داشته باشد که به خوبی در عملکرد افراد دیده می شود.

وی تأکید کرد: چنانچه شناختی از کاندیداها نداشتید می توانید با پرسش از افراد عالم امین، فرد اصلح را انتخاب کنید. عده ای افراد امین و انقلابی در شهرستانها با جمع بندی نظرات، فردی را معرفی می کنند که در نهایت وقتی عده ای شهادت بر کمالات و شاخصه های افراد می دهند آحاد جامعه برای انتخابی درست طبق نظرسنجی افراد انقلابی می توانند بر آن نظرات استناد کنند.

تخریب کاندیدا خلاف اخلاق، روحیه انقلابی و خلاف انسانیت است

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا استان گفت: سازوکار مؤثر و دقیقی برای انجام انتخابات سالم تعریف شده است در مجموعه اجرایی و شورای نگهبان افراد مختلفی حضور دارند که هرکسی نسبت به شکل انتخابات منتقد است و انتصابات را مطرح می کند قطعا نوعی تهمت به نظام و زیر سوال بردن نظام است و در پیشگاه خداوند و مردم باید پاسخگو باشد.

وی اظهار داشت: سازوکار انتخابات قانونی است و بهتر از آن را نداریم. از کاندیداها و طرفدارانشان انتظار داریم اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و کسانی که احساس تکلیف کردند که شانه هایشان را زیر بار مسئولیت نمایندگی مجلس قرار دهند با زیر سوال بردن و تخریب سایر کاندیداها که از بداخلاقی های انتخاباتی است بپرهیزند.

نوفرستی تصریح کرد: همه در سلسه مراتب نظام سازو کار انتخابات را قبول دارند پس تخریب در نظام ولایی جایگاهی ندارد و تخریب کاندیداها خلاف اخلاق، روحیه انقلابی و خلاف انسانیت است و اینکه حق مسلم خودمان بدانیم که جای ما در مجلس است بی احترامی به مردم است و تهمت زدن به هر مجموعه ای نیز از بداخلاقی های انتخابات است.

وی متذکر شد: از مسئولین برگزاری انتخابات انتظار داریم با کمال امانت داری آرای مردم را صیانت کنند تا سلامت انتخابات را شاهد باشیم . مسئولین اجرایی، ناظرین انتخابات و مسئولین شورای نگهبان و هر کس که به قدر ذره ای نیز در برگزاری انتخابات سهیم هستند امانت دار آرای مردم هستند. نیروهای مسلح و بسیج برای صیانت و حفاظت از صندوق های رای وظیفه خودشان را نحو احسن انجام می دهند.

نوفرستی گفت: استان خراسان جنوبی در ارزیابی های کشوری از نظر حضور حداکثری مردم در صحنه، ولایتمداری، انقلابی گری، میدان داری روحانیت، نقش نیروهای انقلابی، همدلی، انسجام و همفکری مردم اولین استان در کشور است و امیدواریم در این امتحان سرنوشت ساز نیز شاهد حضور حداکثری مردم در صحنه و انتخاب نمایندگانی در تراز انقلاب اسلامی در اولین مجلسی که در گام دوم انقلاب روی کار می آید باشیم و نمایندگان منتخب مردم با روحیه ولایتمداری و تعهد به اسلام و انقلاب ماموریت خود را انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها