فرمانده ناحیه قشم :

انتخابات یکی از دستاوردهای گرانبهای انقلاب اسلامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است

سرهنگ پاسدار محمد سالاری، فرمانده ناحیه مقاومت بسج سپاه قشم، در آستانه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با صدور پیامی از مردم شریف شهرستان قشم برای حضور پرشور در انتخابات دوم اسفند دعوت کرد.
کد خبر: ۹۲۱۹۶۷۴
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۵

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ،متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال که راه تعالی و عزّت را در برابر ملّت ما گشود و درود بر امّت شریف و مسئولیت شناس و هوشیارِ ایران که با شرکت پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و با حضوری آگاهانه در انتخابات پیش رو، یکی دیگر از باشکوه‌ترین جلوه‌های تعهّد دینی و عزم ملّی را در روز دوم اسفند به نمایش خواهند گذاشت و در مقابل دیدگان حیرت‌زده جهانیان، اراده پولادین خود را برای پایداری در مسیر انقلاب اسلامی و پاسداری از مبانی و ارزش‌های آن به اثبات خواهند رساند ان شاءالله.
انتخابات در سراسر کشور یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در کشور ما در بهترین و سالم‌ترین شکل ممکن برگزار می‌شود  براین اساس ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم ملت عزیز ایران و بخصوص شهرستان قشم را به حضور فعال در جهادِ سیاسی انتخابات دعوت می‌کند. رجاء واثق داریم ملت شریف ایران در انتخابات دوم اسفند ۱۳۹۸ به یاد قهرمانان شهید خود، برگ زرین دیگری را به کارنامه درخشان انقلاب ایران اسلامی خواهند افزود
سرهنگ پاسدار محمد سالاری
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم

ارسال نظرات
آخرین اخبار