بیانیه فرهنگیان بسیجی چهارمحال و بختیاری:

انتخابات مجلس سیلی سخت به دشمن خواهد بود

بسیج جامعه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه تصریح کرد: ایمان و باور داریم دشمن باز هم در این انتخابات از مردم و انتخاب آنها سیلی سختی را خواهد خورد.
کد خبر: ۹۲۱۹۷۵۰
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن کامل بیانیه جامعه بسیج فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت انتخابات یازدهیمن دوره مجلس شورای اسلامی به شرح منتشر شد:

باسمه تعالی

پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در بهمن 57 سرآغاز حاکمیت مردم سالاری دینی و پیوند دهنده ی جمهوریت و اسلامیت به معنای واقعی در ایران عزیز گردید.

 تحقق ایده ی مردم سالاری دینی در پرتو مجاهدت میلیون های انسان آزاده و به رهبری نیک مردی از سلاله ی پاکان تاریخ حضرت روح الله(ره)  و با تقدیم هزاران شهید عزیز؛ نعمت و برکتی است که تمامی مردم ایران اسلامی ارزش آنها را می دانند و با تمام وجود از آن دفاع می کنند.

چهل و یک سال عمر با برکت نظام اسلامی و 41 سال اداره کشور توسط نمایندگان ملت و 41 سال اقتدار نظام اسلامی در پرتو حضور آگاهانه، گوشه ای از عنایات الهی بر مردم این سرزمین بوده که موجبات یاس و ناامیدی دشمنان را فراهم نموده و شکوفه های امید و خودباوری را برای مردم مقاوم ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

بار دیگر ایران اسلامی عزیز در آستانه ی انتخابات دیگری برای انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است و نگاه تمامی دوستان و دشمنان نظام به حضور  مردم معنادار مردم در انتخابات دوم اسفندماه دوخته شده است و ما با ایمان راسخ به خدای متعال و با شناخت عمیق از دشمن شناسی و وقت شناسی مردم ایران به حضور حماسی مردم در این انتخابات دشمن شکن ایمان و باور داریم دشمن باز هم در این انتخابات از مردم و انتخاب آنها سیلی سختی را خواهد خورد.

فرهنگیان و معلمان بصیر و دانش آموزان فرهیخته استان چهارمحال و بختیاری ضمن  تشویق همه اقشار جهت حضور حماسی در انتخابات دوم اسفندماه سال جاری، همگام با آحاد مردم انقلابی و ولایت مدار استان با حضور آگاهانه خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی، بار دیگر با پافشاری بر جمهوریت و اسلامیت نظام، با خون پاک  شهداء به ویژه شهید عزیز سردار دلها حاج قاسم سلیمانی عزیز پیمان می بندیم که در پرتو اطاعت از ولایت فقیه در راه سربلندی، عزت و آبادانی ایران اسلامی تمامی توان و اهتمام خویش را بکار گیریم؛ زیرا به استناد آموزه های قرآنی و با اعتقاد به مفاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، به روزهای  شور آفرین و امید بخش برای آینده ایران عزیز، نظام اسلامی و حاکمیت حق، ایمان و باور عمیق داریم. ( ان شاء الله)

ارسال نظرات
آخرین اخبار