فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از مردم برای شرکت با شکوه در انتخابات دوم اسفند دعوت به عمل آورد.
کد خبر: ۹۲۱۹۷۷۸
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار سید صادق حسنی صبح امروز در پیامی از مردم برای شرکت با شکوه در انتخابات دوم اسفند دعوت به عمل آورد.

متن پیام به شرح ذیل می‌باشد.


بسم الله الرحمن الرحیم


مردم عزیز و غیرتمند کردستان، همراهی و همدلی شما با انقلاب، امام خمینی رحمت الله علیه و رهبر معظم انقلاب و شهدای عزیز در دوران انقلاب، جنگ تحمیلی و پس از آن در حفاظت و صیانت از انقلاب، بار‌ها و بار‌ها در صحنه‌های گوناگون به اثبات رسیده است، اهدای ۵۴۰۰ شهید والامقام این استان گواهی روشن بر این مدعاست. شما مردم قهرمان کردستان، در تمام برهه‌های حساس، پیشتازی و حرکت در مسیر شهدای عزیزی همچون، سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را با حضور حماسی و پر معنا در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به همگان، اعلام کردید.


و اما اکنون که نوبت به آزمونی بزرگ و حساس دیگری فرا رسیده است و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی از جمله آمریکای جنایتکار و ایادی مزدور آن، چشم طمع به کشور و انقلاب ما دارند و بدون شک به یاری قادر متعال، بار دیگر آنان را نا امید خواهید کرد.


اینجانب بعنوان خادم شما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از شما مردم انقلابی و شهیدپرور و همیشه در صحنه استان کردستان می‌خواهم که با حضور گسترده، با بصیرت و دشمن شکن خود پای صندوق‌های رای، با انتخاب نمایندگانی انقلابی، پاکدست، ضدفساد و اصلح، ضمن تحقق به فرامین رهبر فرزانه انقلاب و اجرای بیانیه گام انقلاب، پرچم قدرت و عظمت ایران عزیز را به اهتزاز درآورید و به یاری خداوند متعال مجلسی قوی و کارآمد داشته باشیم. انشاء الله.


سردار سرتیپ دوم پاسدار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات