خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان:

باید هر گونه نقص فنی ناوگان تا قبل از فرا رسیدن ایام نوروز رفع شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به اینکه باید هر گونه نقص فنی ناوگان تا قبل از فرا رسیدن ایام نوروز رفع شود، گفت: گشت‌های این اداره کل 24 ساعته کنترل و رصد ناوگان جاده‌ای را بر عهده دارند و از تردد اتوبوس‌هایی که نقص فنی دارند، جلوگیری می‌شود.
کد خبر: ۹۲۱۹۸۶۶
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳

باید هر گونه نقص فنی ناوگان تا قبل از فرا رسیدن ایام نوروز رفع شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مصطفی پناهنده در نشست هماهنگی طرح نوروزی و کمیته حمل و نقل استان با تأکید بر اینکه تمامی دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان باید همه توان و امکانات خود را در ایام نوروز بسیج کنند، اظهار داشت: هر دستگاهی باید نماینده ثابتی را برای ارائه خدمات معرفی کند.

وی با اشاره به اینکه باید هر گونه نقص فنی ناوگان تا قبل از فرا رسیدن ایام نوروز رفع شود، افزود: گشت‌های این اداره کل 24 ساعته کنترل و رصد ناوگان جاده‌ای را بر عهده دارند و از تردد اتوبوس‌هایی که نقص فنی دارند، جلوگیری می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ادامه داد: در صورت تخلفات جاده‌ای کارت ناوبری ناوگان اتوبوسی معلق می‌شود.

وی یادآور شد: همچنین از جمله مواردی که در بحث اتوبوسی مهم بوده و موجب برخی تصادفات جاده‌ای می‌شود، حمل بار اضافی است که به دلیل عدم تقارن مناسب بار، موجب تصادف و واژگونی می‌شود.

پناهنده با بیان اینکه با اتوبوس‌های با بار بیش از ظرفیت در جاده‌ها، نیز برخورد می‌شود، ادامه داد: شرکت‌های مسافربری و دستگاه‌های خدماتی در امر حمل و نقل باید نسبت به تصادفات جاده‌ای و ترددهای برون شهری دقت نظر لازم را داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به نظارت بر اتوبوس‌های مسافربری با استفاده از سامانه سپهتن، ابراز داشت: با استفاده از سامانه سپهتن در ناوگان حمل و نقل، نظارت بر اتوبوس‌های مسافربری بیشتر خواهد شد.

وی افزود: صورت وضعیت اتوبوس‌ها شامل درج اسامی شرکت‌ها، درج بلیت و ثبت شماره همراه مسافران نیز در ایام نوروز لازم الاجرا است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات