مادر سه شهید دفاع مقدس گفت: وقتی خبر شهادت همزمان فرزندانم را شنیدم، هیچ گریه نکردم و بلکه سجده شکر به‌جا آوردم، چراکه می‌دانستم آنها اکنون خوشحال هستند.
کد خبر: ۹۲۱۹۸۶۷
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ مراسم بزرگداشت روز تکریم مادران و همسران شهدا، ۱۹ بهمن‌ماه همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنين(س) در حسینیه فاطمه الزهرا(س) سپاه سیدالشهدا(ع) به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات این سپاه برگزار شد.
در این مراسم ضمن مدیحه‌سرایی مهدی حسن‌پور، کوکب اسکندری، مادر شهیدان حسن، رضا و علی مظفر به بیان خاطرات دوران پیروزی انقلاب اسلامی و شهادت فرزندانش پرداخت.
اسکندری در این مراسم با تأکید بر اینکه پول حلال دسترنج شاطر محمد مظفر(همسرش) را خرج خانواده می‌کردیم، گفت: همسرم همیشه به بچه‌ها می‌گفت، دو برابر کار کن، یک برابر مزد بگیر.
وی ادامه داد: راه راست به فرزندانم یاد دادیم، هیچ‌وقت باهم دعوا نداشتند و همیشه احترام هم را داشتند.
این مادر شهید با اشاره به پخش اعلامیه‌های امام(ره) در دوران طاغوت، بیان کرد: در آن زمان نان می‌پختیم و بین مردم پخش می‌کردیم و می‌گفتیم این از طرف امام(ره) است. دین همچون آتش کف دست است و باید آن‌را نگه داشت.
وی در ادامه با یادآوری دوران دفاع مقدس، یادآور شد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به جنگ رسیدیم، گاهی خودم در پادگان علم‌الهدی اهواز حضور داشتم و گاهی خانه می‌ماندم و از خانواده شهدا مراقبت می‌کردم تا احساس غربت و سختی و تنهایی نکنند، نوکر زن و بچه شهدا بودم.
مادر شهیدان مظفر ادامه داد: در آن دوران به کار خیاطی برای رزمندگان می‌پرداختم و به همراهی دیگر بانوان برای آنها نان و مربا می‌پختیم و به جبهه‌ها می‌فرستادیم.
وی بیان کرد: برای بار آخر فرزندان را از زیر قرآن رد و روانه جبهه‌ها کردیم، بعد از چند روز خبر شهادت همزمان سه فرزندم در عملیات مرصاد را از زبان حسین دیگر فرزندم شنیدم، هیچ گریه نکردم و بلکه سجده شکر به‌جا آوردم چراکه می‌دانستم آنها اکنون خوشحال هستند، فرزندان شهیدم را بوسیدم و خودم دفن کردم.
اسکندری اظهار کرد: حسین از من می‌خواست تا برای برادرانش گریه کنم، اما گفتم در دهه ۵۰ که به کربلا رفتم به امام حسین(ع) گفتم «اگر نبودیم کربلا یاری‌ات کنیم، جوان داریم در راهت قربانی کنیم» و امروز خطاب به حضرت سیدالشهدا(ع) می‌گویم که دیدید سر قولم بودم و فرزندانم را در راه‌تان و پروردگار عالم، قربانی کردم.
یادآور می‌شود، در پایان مراسم توسط حجت‌الاسلام صمد بهرامی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا(ع) به پاس رشادت‌های مادر شهیدان مظفر و این رزمنده دفاع مقدس از ایشان تجلیل شد./انتهای پیام

ارسال نظرات