خبرهای داغ:
امام جمعه اهل سنت زیرکوه گفت: نماینده مجلسی که با رأی حداکثری مردم به مجلس می رود پشتوانه قوی و حداکثری دارد و می تواند با قرار گرفتن در جایگاه بالاتر، بیشتر و بهتر مطالبه گر خواسته های مردم باشد.
کد خبر: ۹۲۱۹۸۶۹
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۵

مولوی سید مصطفی حسینی امام جمعه اهل سنت زیرکوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهار داشت: انتخابات نماد مردم سالاری ، دین و دیانت مردم است که به عنوان امانت بر دوش مومنین است.

وی ادامه داد: انتخابات از نظر شرعی یک امانت است البته از جنبه های مختلف  قابل  بررسی است اما آنچه که مسلم است این است که مردم با حضور خود در انتخابات سرنوشت خود را رقم می زنند.

امام جمعه اهل سنت زیرکوه با بیان اینکه باید فردی اصلح را انتخاب کنیم، عنوان کرد: خود افراد می توانند با بررسی و تحقیق، فرد اصلح را انتخاب و یا اگر این امکان را  نداشتند با افراد خبره و با تجربه مشورت کنند تا بتوانند افرادی اصلح را به مجلس بفرستند.

وی خاطر نشان کرد: با انتخاب  درست ما افرادی با تجربه، با علم و دانش در خانه ملت جمع می شوند و این افراد به واسطه داشتن دین و تخصص قوانینی خوب و به صلاح ملت ارائه خواهند کرد.

حسینی با بیان اینکه مردم باید با انتخاب درست خود هم بر اجرای قوانین و هم بر حسن اجرای قوانین نظارت و مطالبه گر باشند، افزود: در کشور ما اقوام مختلف ترک، کرد، فارس، شیعه و سنی زندگی می کنند که نیازمند وجود یک عدالت نسبی هستند  لذا حکومت اسلامی ما از این طریق تامین می شود.

امام جمعه اهل سنت زیرکوه با اشاره به نگاه سایر کشورها به حضور مردم در انتخابات پیش رو ، افزود:  شاید  در شرایط دشوار اقتصادی امروز من و هم وطنی دیگر از برخی سیاست های مسئولین شاکی باشیم اما مردم، نظام اسلامی را دوست دارند لذا باید برای نظام و حکومت اسلامی هر چه با شکوه تر در این انتخابات شرکت کنیم.

 وی ادامه داد: حضور حداکثری مردم در انتخابات سبب می شود تا دشمنان بفهمند و اذعان کنند که مردم، نظام اسلامی و شخص رهبری را دوست دارند و انشاالله تمامی سیاست ها بر محور عدالت باشد تا حکومت عدل علی(ع) اجرا شود.

 مولوی حسینی تصریح کرد:  نماینده مجلسی که با رأی حداکثری مردم به مجلس  می رود پشتوانه قوی و حداکثری دارد و می تواند با  قرار گرفتن در جایگاه بالاتر،  بیشتر و بهتر مطالبه گر خواسته های مردم باشد.

امام جمعه اهل سنت زیرکوه با اشاره به نقش مهم جوانان در فرستادن نماینده اصلح و بهتر به مجلس افزود: دشمنان ایمان و اراده مردم ما را خوب نشناختند لذا مردم با حضورشان در انتخابات مشتی محکم بر دهان یاوه گویان داخلی و دشمنان خارجی که چشم دیدن پیشرفت های ملت ایران را ندارند، خواهند زد.

وی اظهار داشت: یقیناً اقشار مختلف مردم با لبیک به ندای رهبرشان در این انتخابات شرکت می کنند لذا این وظیفه ایمانی، حکومتی و دینی ما است تا جامعه مدنی خود را به منصه ظهور برسانیم و مجلسی قوی با رأی بالا و حداکثری، پرنشاط و با درک و تشخیص داشته باشیم.

 سید حسینی با بیان اینکه انتخابات امانت است، ادامه داد: ما باید امانت دار باشیم و در حفظ و حراست از این امانت کوشا باشیم و با حضور حداکثری در انتخابات و فرستادن فرد اصلح به مجلس این امانت را به سر منزل مقصود برسانیم.

امام جمعه اهل سنت زیرکوه ادامه داد: افرادی که در فضاهای مجازی با افکار و رفتار خود و بیان ایرادات بی جا آب به آسیاب دشمن می ریزند به دنبال منافع و مقاصد خود هستند اما  این هرگز از وظیفه اصلی و خطیر ما چیزی کم نمی کند و نباید از زیر بار این مسئولیت شانه خالی کنیم و با تحقیق و مشورت، فردی اصلح براساس فهم و عقل انتخاب کنیم و این وظیفه را به درستی به انجام برسانیم.

وی ادامه داد: توطئه های دشمنان همیشه بوده، هست و خواهد بود چرا که همیشه حق با دشمنی همراه بوده  و در شرایط امروز افرادی با اختلاف افکنی در بین ملت های منطقه سعی دارند تا به اهداف خود برسند و حکومت کنند. ما خودمان باید عقل و منطق را ملاک قرار دهیم و به عنوان مسلمان و برمبنای قرآن و آموزه های اهل بیت(ع) این وظیفه سنگین را به درستی به انجام برسانیم.

مولوی حسینی افزود: مردم ما هوشیار هستند و درگیر دسیسه های دشمنان نمی شوند در طول این 40 سال انقلاب تقریبا هر سال انتخاباتی داشتیم و این بار نیز مردم با فهم و درک و با شور در این انتخابات حاضر می شوند و دشمن مثل همیشه ناکام می ماند  و افراد سرسپرده آنها در داخل مجددا به اشتباهات خود پی خواهند برد.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها