خبرهای داغ:
مردم ولایتمدار استان خراسان جنوبی با حضور پر شکوه و عظیم روز انتخابات در پای صندوق های رای نیز وفاداری خود را به نظام و رهبری ثابت نموده و نیز انتظار می رود این بار نیز در سایه خردورزی و غیرت انقلابی، سهم شایسته ای از خلق حماسه سیاسی را به نام خود رقم بزنند.
کد خبر: ۹۲۱۹۸۷۲
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، بیانیه سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان جنوبی در خصوص انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خامنه ای(مدظله العالی): «عرض کردم به ملّت ایران که علاج مشکل ما با دشمنان قوی‌پنجه‌ی بی‌رحمِ بین‌المللی این است که باید قوی بشویم؛ یکی از مؤلّفه‌های قوی شدن این است که مجلس قوی داشته باشیم. مجلس شورای اسلامی که محلّ قانون‌گذاری است بایستی قوی باشد؛ کِی مجلس قوی خواهد شد؟ آن وقتی که مجلس شورای اسلامی با رأی بالایی تشکیل بشود.» ۱۳۹۸/۱۱/۱۶

اينک که ايران عزیز در نتیجه یک رویارویی نابرابر در مقابل شدیدترین تحریمهای اقتصادی غرب و برخی سوء تدبیرها و ناکارآمدیهای مدیریتی در داخل، دست و پنجه نرم می کند، برای عبور از این شرایط، نیازمند خلق حماسه ها یی بزرگ هستیم که از دل یک آسیب شناسی صادقانه، درک درست و واقع بینانه از شرایط کنونی کشور و حرکت جمعی برآمده از خیزشی همدلانه برای پیشرفت آینده ایران بزرگ اسلامی و ملت سرافراز مان بیرون آید.

 درک درست شرایط امروز ایران خصوصاً از سوی دولت مردان، نخبگان، تصمیم سازان و تصمیم گیران و آحاد ملت ایران امری اجتناب ناپذیر و عدم شناخت دقیق وضعیت کنونی، موجب تحمیل هزینه های جبران ناپذیر دیگر و هدر دادن فرصت های بزرگ فرا روی ملت عزیز ایران است. وضعیت و شرایط ایران امروز دست خوش تغییرات بزرگی شده و منطقه ای که ما در آن زندگی می کنیم از ابعاد مختلف متحول شده است. رویارویی ما با غرب پس از سال ها فراز و نشیب به شرایطی تعیین کننده رسیده است. مطالبات و علائق جامعه و جوانان ما تغییر کرده است. این تغییرات فرصتهای عظیم  و در عین حال تهدیداتی بزرگ پیش روی ما قرار داده است.

 امروز نه روز ساده اندیشی و نه روز ماجراجویی و شعاردادن و دشمن را دست کم گرفتن،  بلکه  روز خردورزی، تدبیر و عقلانیت در اداره امور است.

با توجه به اینکه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله)  با درک شرایط خطیر جهانی بر دعوت به حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برای تحکیم بنیادهای مشروعیت و امنیت ملی تأکید فرمودند و مردم و جریان‌های سیاسی نیز با استقبال پرشور در مرحله نام‌نویسی و اعلام نامزدی، به دعوت رهبری لبیک گفتند ، انشاءالله ما مردم ولایتمدار استان خراسان جنوبی با حضور پر شکوه و عظیم روز انتخابات در پای صندوق های رای نیز وفاداری خود را به نظام و رهبری ثابت خواهیم کرد ونیز انتظار می رود این بار نیز در سایه خردورزی و غیرت انقلابی، سهم شایسته ای از خلق حماسه سیاسی را به نام خود رقم زده و حضوری که استمرار بخش راه امام خمینی (ره) و شهدای والا مقام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تحقق خواسته ها و راهبردهای مقام معظم رهبری باشد را با گامی استوار برای اعتلا و سربلندی ایرانی سترگ برداریم.

لذا از مردم عزیز و شریف و همیشه حاضر در صحنه های مهم انقلاب خصوصا طلاب و روحانیون بسیجی استان خواستاریم تا با حضور در پای صندوق های رای وانتخاب نماینده ای انقلابی ومکتبی ،شرف ، عزت و اقتدار این استان شهید پرور را زنده نگه داریم.

                            روابط عمومی

 سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان خراسان جنوبی

ارسال نظرات
پر بیننده ها