از سوی فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود رخ داد:

عدم صدور کارت خبرنگاری برای پوشش یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در شاهرود

فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود از صدور کارت خبرنگاری برای پوشش خبری انتخابات در این شهرستان خودداری و ورود اصحاب رسانه و مطبوعات را به ستاد انتخابات در روز رأی گیری را ممنوع کرد.
کد خبر: ۹۲۱۹۸۷۶
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در آستانه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فرماندار شهرستان شاهرود از صدور کارت برای خبرنگاران جهت پوشش خبری این رخداد سیاسی بزرگ امتناع می‌کند.
ماراتن بزرگ سیاسی به روز‌های حساس خود نزدیک شده و روز جمعه ۲ اسفند مردم ایران با حضور در پای صندوق‌های رای حماسه دیگری خلق می‌کنند.
مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشان دهنده توسعه، فهم و تحلیل سیاسی جامعه است و رسانه‌ها نقش مهمی در انعکاس این رویداد بزرگ سیاسی دارند.
در حالیکه فردا انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  باقیمانده است، فرماندار شهرستان شاهرود از صدور کارت و مجوز برای خبرنگاران پوشش خبری این رویداد امتناع کرد.
روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود نیز با تاکید بر اینکه حضور خبرنگاران در ستاد انتخابات شهرستان از سوی فرمانداری ممنوع شده است، در خصوص حضور خبرنگاران در محل صندوق‌های رای نیز اظهار نظر مشخصی نکرد.
حال باید چگونه حضور پرشور مردم را با این بی برنامه بودن این مجموعه پوشش داد حال آنکه دشمنان قسم خورده نظام تمام تلاش خود را بکار بسته اند تا حضور مردم کمرنگ باشد و پوشش خبری هم دادن نشود و ما با دست خود آب به آسیاب دشمن می‌ریزیم چرا؟
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار