تلاش ناآگاهانه برخی افراد برای ممانعت از حضور مردم در انتخابات و عدم پاسخگویی وزارت بهداشت به سئوالات کرونایی؛
خبرگزاری بسیج: شایعه انتقال ویروس کرونا از طریق استامپ حوزه های اخذ رای برای کاهش مشارکت مردم در سرنوشت خود پای صندوق های رای یکی دیگر از ترفندهای دشمن برای ایجاد هراس در دل مردم برای حضور نیافتن در انتخابات شگردجدید منافقین است.
کد خبر: ۹۲۱۹۸۷۷
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۷

داخل تاکسی نشسته بودم که یکی از مسافران بحث انتخابات را پیش کشید و گفت: تماس انگشت با استامپ موجب انتقال ویروس کرونا بین مردم می شود و تاکید کرد تا آنجا که می توانید اطلاع رسانی کنید که هیچ کس در انتخابات شرکت نکند.

این جوان با بیان اینکه ویروس کرونا به طورگسترده ای در کشور شیوع پیدا کرده است و مسئولان آنرا از مردم پنهان کرده اند، گفت: مبادا در انتخابات شرکت کنید چون برای ثبت رای باید انگشت خود را دراستامپ بزنید و این موضوع باعث انتقال ویروس از بیماران به افراد سالم می شود؛ نگارنده خطاب به این جوان گفتم: اینکه مشکلی نیست، هر کس برای رای دادن یک استامپ با خودش به حوزه اخذ رای ببرد یا اینکه به صورت خانوادگی با خودشان استامپ همراه ببرند تا از انتقال ویرس کرونا جلوگیری شود.

این جوان با حالتی عصبانی گفت: مثل اینکه تو باغ نیستی حاجی! و تصمیم جدی رفتی رای بدی! ... جون هر کسی که دوست داری اگر جوان توی خونه داری، به خاطر جوانت، به خاطر پسرت رای نده ... گفتم: پس مشکل شما را دادنه؟

باز هم صحبت های تکراری ماهواره ای و دروغ پراکنی هایی که از طریق شبکه های خارجی دیکته شده و به خورد مخاطبان این شبکه ها داده اند مثل ضبط صوت طوطی وار تکرار میکرد.

از این جوان پرسیدم: جمعیت ایرانیان داخل کشور بیشتر است یا خارج از کشور؟ پاسخ داد: بالطبع داخل کشور. پرسیدم: ما چند شبکه تلویزیونی در ایران داریم؟ گفت: حدود 23 تا. گفتم چند تا شبکه اچ دی با کیفیت داریم؟ جواب داد: نمی دانم ؛ اما بیشتر شبکه ها کیفیت شبکه های خارجی را ندارند؛ پاسخ دادم: حدود 3 شبکه ایران با کیفیت اچ دی پخش می شود؛ اما بهتر است بدانید بیش از 200 شبکه فارسی زبان  خارج از کشور برای ایرانیان برنامه با کیفیت HD پخش می کنند. همچنین راه اندازی شبکه های تلویزیونی هزینه های سنگینی دارد که از عهده هر سازمانی بر نمی آید و اینها با حمایت آمریکا و اروپا برای شستشوی مغزی ما به صورت رایگان برای ما برنامه می سازند و پخش میکنند. حالا قضاوت علت و چرایی این موضوع را که چرا این همه شبکه ایرانی خارج از کشور برای ما برنامه می سازند را خودت فکر کن ببین برای چیست.  یک ساعت فکر کردن برتر از 70سال عبادت است.

سوالات کرونایی را از ۱۹۰ بپرسید

 

با توجه به اینکه رئیس روابط عمومی وزارت بهداشت اعلام کرده بود: اگر مردم در تهران و قم درباره کرونا سوالی داشتند، می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۰ داخلی ۶ تماس گرفته و سوالاتشان را از کارشناسان مربوطه بپرسند. برای اطمینان از اصل ماجرا به سراغ سامانه 190 وزارت بهداشت رفتم تا موضوع را به طور رسمی و دقیق پیگیری کنم. اما این سامانه ابتدا اشغال بود و هر چه شماره را تکرار می کردم خط آزاد نمی شد، حدود 10دقیقه درحال شماره گیری بودم تا اینکه خط آزاد شد اما صدای ضبط شده ای اعلام کرد خط مورد نظر مسدود می باشد؛ دوباره شماره گیری کردم تا اینکه صدای ضبط شده اپراتور اعلام کرد: سامانه پاسخگویی وزارت بهدا.... و ارتباط قطع شد. دوباره تلاش کردم تا اینکه موفق شدم ارتباط بگیرم اما صدای ضبط شده اعلام کرد: هم اکنون موقعیت شما در صف انتظار هشتاد- پنج_805) در حال انتظار برای مکالمه با اولین اپراتور؛ از اینکه صبورانه منتظر هستید متشکریم....

این وضعیت از حدود ساعت 10/22 دقیقه آغاز شد تا اینکه ساعت شماره صف انتظار به عدد 8 رسید اما در آخرین دقایقی که انتظار می رفت ارتباط با کارشناس وزارت بهداشت وصل شود و پاسخ سئوالات خود را دریافت کنم ارتباط به طورکامل قطع شد . به نظر می رسد با چنین سیستم پیشرفته و مسئولان پاسخگو اگر یک دوست مثل این مسئولانداشته باشیم دیگر نیازی به دشمن نداریم...

علی اشرف خانلری

ارسال نظرات