فرمانده سپاه ناحیه سمنان گفت: ملت ایران با حضور حماسی در انتخابات فشار حداکثری دشمنان را خنثی خواهند کرد و سیلی محکمی بر دهان دشمنان می‌زنند
کد خبر: ۹۲۱۹۸۹۵
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ محمد امامی، فرمانده سپاه ناحیه سمنان در نهضت روشنگری حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) شهرستان سمنان اظهار کرد: سال ۹۸ سالی پر از اتفاقات خوب و بد و پر فراز و نشیب برای کشور ما بوده است.از سرنگونی پهباد امریکایی توسط فرزندان این مرز و بوم گرفته تا ترور و به شهادت رساندن سردار سلیمانی عزیز، توسط دولت تروریستی امریکا بنابراین دولت تروریست امریکا با برآورد‌های اشتباه دست به این اقدام نابخردانه زد.
وی افزود: مردم شریف ایران اسلامی با حضوری ده‌ها میلیونی در مراسمات تشییع این شهید عزیز پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند.
وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: در روز دوم اسفند نیز دشمنان نظام دل بسته اند به اینکه مردم ما پای صندوق‌های رای حاضر نشوند در حالی که مردم بصیر ایران اسلامی به فرمایش رهبر معظم انقلاب کار خود را بلدند و با حضوری حماسی دیگر مثل مراسم تشیع شهید سلیمانی و یوم ا... ۲۲ بهمن سیلی دیگری به صورت دشمنان این نظام خواهند زد و فشار حداکثری دشمنان را به شکست می‌کشانند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها