خبرهای داغ:
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود:

شرکت حداکثری در انتخابات باعث تقویت نظام، تقویت دین و تقویت چشم اندازهای انقلاب

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: شرکت حداکثری در انتخابات باعث تقویت نظام، تقویت دین و تقویت چشم اندازهای انقلاب میگردد
کد خبر: ۹۲۱۹۹۵۲
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شاهرود، نشست هم اندیشی کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در خصوص اهمیت شرکت در انتخابات در سالن جلسات این واحد دانشگاهی برگزار گردید.
در این جلسه معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در خصوص بحث انتخابات، انتخاب آگاهانه و حضور حداکثری گفت: جمعه بسیار حساسی را پیش رو داریم و باید با حضور گسترده و انتخاب آگاهانه سرنوشت خوبی را برای کشورمان رقم بزنیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین احمد نظری شرکت در انتخابات را دلیل اصلی تقویت نظام، تقویت دین و تقویت چشم انداز‌های انقلاب دانست و ابراز کرد: دستاورد‌های این چهل و یک سال پس از انقلاب از نعمت‌های انقلاب اسلامی ایران است. هرچند آسیب ها، ایرادات و نقد‌هایی از طرف دانشجویان و جوانان مطرح است و ما باید جوابگوی این نقد‌ها باشیم.
دکتر احمد اشرفی عضو هیات علمی این دانشگاه نیز در جمع کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود این چنین گفت: نماینده مجلس باید دارای ویژگی‌هایی باشد که شامل: شجاعت، انقلابی، ولایی، تخصص و تجربه اجرایی داشتن است.
اشرفی در ادامه در خصوص وظایف آحاد مردم در خصوص شرکت در انتخابات خاطر نشان کرد: وظیفه ملی ما حضور حداکثری و مهمتر از آن نظارت بر کار نمایندگان می‌باشد، اگر امنیت ملی می‌خواهیم باید حضور حداکثری در انتخابات داشته باشیم؛ برای حفظ وطن و اینکه ملیت ما آسیبی نبیند باید در انتخابات شرکت گسترده داشته باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها