اعلام نتایج نهایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان سمنان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان سمنان نتایج نهایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان سمنان را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۲۲۰۱۱۴
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حبیب الله خجسته پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان سمنان نتایج نهایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان سمنان را اعلام کرد:
در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان؛ نماینده منتخب آقای: اردشیر مطهری با کسب ۱۳۱۳۰، (۴۴/۵ ٪) ازکل آرای ماخوده: ۳۱۴۷۲ رای
حوزه انتخابیه: سمنان، مهدی شهر و سرخه، نماینده منتخب آقای عباس گلرو با کسب ۳۲/۴۱۱ رای و ۵۲/۱ ٪، کل آرای ماخوده: ۷۲۰۲۶ رای
حوزه انتخابیه شاهرود و میامی، نماینده منتخب آقای علی اصعر خانی با کسب ۳۴۰۸۳ رای و ۳۶/۵ ٪، کل آرای ماخوده: ۱۰۰۵۳۱ رای
حوزه انتخابیه دامغان، نماینده منتخب آقای علی اکبر علیزاده برمی با کسب ۱۱۰۲۱ رای و ۲۹/۷ ٪، کل آرای ماخوذه: ۳۹۷۶۹ رای
لازم به ذکر است، ۵۱۴ هزار و ۱۹۷ نفر شامل ۲۵۹ هزار و ۷۷۲ مرد و ۲۵۴ هزار و ۴۲۵ زن در استان سمنان واجد شرایط رأی دادن در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان سمنان بودند که از این تعداد، ۲۲ هزار نفر رأی اولی محسوب می‌شدند.
در حوزه انتخابیه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه ۱۸ نفر، در حوزه انتخابیه شاهرود و میامی ۱۴ نفر، در حوزه انتخابیه دامغان ۱۶ نفر و در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان ۱۱ نفر برای ورود به مجلس شورای اسلامی با هم رقابت کردند.
از مجموع ۶۳۸ شعبه اخذ رأی برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان سمنان، ۵۰۶ شعبه ثابت و ۱۳۲ شعبه سیار بوده و ۴۵۳ شعبه اخذ رأی در شهر‌ها و ۱۸۵ شعبه در روستا‌های استان سمنان دایر شد.
۱۱ هزار و ۷۰۰ نفر عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، نیرو‌های انتظامی و نظامی، اعضای هیأت‌های اجرایی در فرمانداری‌ها و نیرو‌های خدماتی و رانندگان در انتخابات استان سمنان خدمت‌رسانی کردند. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار